Gå till innehåll

Hämden ÄR ljuv!


Recommended Posts

Tips 1: Tro inte att alla som inte älskar dina idéer eller tycker annorlunda är avundsjuka muppar.

 

Tips 2: Lär dig att ta kritik och att hantera avundsjuka muppar. ”Öh vaffan! Vem tror du att du e din tönt!?” Ta inte åt dig och blir arg utan tänk istället, ”Vad synd att den här människans pessimistiska tankar kommer att stå i vägen för hans/hennes egen framgång i livet” och gå vidare utan att ägna det mer energi.

 

Tips 3: Om du verkligen är seriös angående en översättning av manus, varför inte betala någon att göra det? Om du ber folk att jobba gratis och fort som attan så rekommendera jag även att du låter lite mera ödmjuk och hövlig och kanske är villig att visa upp någons manus som du kanske inte gillar, som betalning menar jag.

 

Tips 4: Tror på dig själv även då ingen annan gör det. Om elaka kommentarer här på Voodoo är tillräckligt för att få dig att tvivla på dig själv så måste du tuffa till dig ordentligt, du behöver vara tjockhudad om du vill nå framgångar. 1976 gick filmen ”Stay Hungry” upp på biograferna i USA och den fick visst inte något vidare bemötande av pressen. En av filmen skådisar, en okänd Arnold Schwarzenegger fick frågan, ”Jaha, vad ska du göra nu då?” Arnold svarade, ”Jag ska bli störst i Hollywood”

Länk till kommentar
Share on other sites

text

 

Så du dömer bort hela forumets elit bara för att dem inte är fina i kanten i sina sågningar. Snacka om verklighetsflykt. "Mupparna" som du talar om har ofta väldigt kloka saker och säga och har ofta erfarenhet (eller så verkar det i alla fall) som backar upp deras påståenden. Lyssna, läs och lär istället för att börja gråta om att du blir elakt behandlad. Att du sen försvarar det största trollet i voodoos historia mr. Ryan gör ju inte saken bättre.

 

EDIT: Nu lär jag ju hamna på ignore så jag tänker bara passa på att hänvisa till en viktig del i vårt samhälle dvs yttrandefriheten inget du verkar bry dig så mycket om så du kanske borde omlokalisera till Kina.

 

Ha en underbar dag. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kollade igenom mina meddelanden och jag har snackat med fem olika människor som studerar eller har studerat i CA. Tre av dem har gått ut och har arbetat eller arbetar i USA.

Jag är osäker på vad det hela gäller, men jag tror du underskattar voodoofilms användare

Länk till kommentar
Share on other sites

Mr_Movie_Boy87, du ligger nu på min ignorelista. Inte för att jag har någon aning om hur duktig du är eller inte är. Utan för att du beter dig drygt och självgott,ett troll. Tänk lite på attityden om du vill bli ihågkommen gör rätt saker. Lycka till i framtiden!

Länk till kommentar
Share on other sites

Då det verkar urarta sig som senast så snabbar jag mig med att editera bort allt innan det spårar ur! Det är såna kommentarer som WingDing kommer med jag menar! Vad är det för jäkla verklighetsflykt du snackar om? Jag ska till Hollywood i sommar? Forumets elit? HAHA.. Jantelagen i sitt esse, snarare sagt!

 

Lycka till med allt i framtiden!

 

Grattis, du har alltså lyckats boka en flygplansbiljett till California. Well done. För varje människa som lyckas i Hollywood står det tusen och åter tusen som misslyckats.

 

Bara för att förtydliga: jag är inte på något vis avundsjuk på dig som du verkar insinuera med din lilla jantelagsreplik. Jag önskar dig all lycka. MEN du har en fruktansvärt dryg besserwisser attityd och du är likgiltig inför andra människors åsikter.

 

Ett sista råd: Väx upp. Det kommer göra dig stor nytta.

 

End of discussion jag kommer inte svara fler gånger då jag anser saken utagerad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ni får som sagt tro vad ni vill och jag har bett om att få bli bannad på detta piss forum! Jag ÄR bäst! Deal with it! Jag bryr mig som sagt inte längre om jag lyckas utan jag ser detta som en skön semester bort från såna som er! Mitt världe ligger inte i om jag lyckas som skådis eller säljer mitt manus. Jag är värld så mkt mer en att bli trackad av såna som ni!OM det är någon/några som bör växa upp så är det alla här på denna tråd! Ni är så JÄVLA trång synta!

 

SNÄLLA BANNA MIG NU och TA BORT ALLA JÄVLA TRÅDAR SOM JAG SKAPAT! SNÄLLA, ANNARS TAR JAG KONTAKT MED POLISEN OCH BER ER ÄNDRA REGLERNA! DETTA ÄR INTE YTTRANDE FRIHET UTAN MOBBNING! VARNING! TAR SNART KONTAKT MED POLISEN OCH ANMÄLER DENNA SIDA! VARNING! VILL ATT ALLT SOM JAG SKRIVIT PÅ DETTA FORUM SKA BORT! NU!

 

Farväl och lycka till!

 

Jag kan inte påstå att jag ser något som skulle kunna klassas som mobbing i den här tråden... men om du nu hatar alla här och så vidare, varför kommer du tillbaka? Varför inte packa, plugga engelskan och förberedd dig på Hollywood istället?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det är ju det jag gör! Men folk här anklagar ju mig för lögnare och att jag skryter hela jävla tiden! Oroa dig inte! Snart kommer kommentarerna flygandes höger och vänster! De har redan på börjats med WingDing och team_faggot! Det klassar jag som mobbning!

 

PS, i andra trådar jag skapat också har det blivit mkt trackesering!

 

Att bli ombedd att växa upp eller att bli kallad självgod, dryg, eller ett troll tror jag inte klassas som mobbing.

 

Jag som kom med så bra tips och du har inte tagit åt dig av ett enda... nu blir jag lite sårad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tror den här tråden skulle bli en pefekt kortfilm!

 

Lite som Vietnam kriget men "Forum Wars" istället. Arbeta med människors fördomar om hur andra Voodoodfilm användare ser ut i verkligheten och så vidare.

Länk till kommentar
Share on other sites

Finns det nåt sätt som det är möjligt att läsa igenom hela tråden innan Mr Movie Boy87 edita ( bra ord där Sommarkatze! ^^) bort allt?

 

I en debatt har jag lärt mig att man ALLTID ska se ur båda parters synvinkel så skulle va trevligt ^^.

 

Vad för något är Talang VM I Hollywood förresten? :o

 

 

 

Edit: Skrev Sverige istället förut istället för Hollywood ^^

Länk till kommentar
Share on other sites

Hmm, I den tråden hade du raderat allt du skrivit så den svarade inte så mycket på det hela men som du skrev så sket sig den också så det är inget viktigt ^^.

 

Hmm starquest? Namnet är i mitt tycke lite löjligt men hemsidan verkade seriös och en äkta produkt. Däremot tycker jag den borde vara mer känd? :S Taskig marknadsföring dem måste haft på Starquest XD

Länk till kommentar
Share on other sites

Kan inte du skicka manuset eller lägga upp det? Skulle va intressant att få läsa det.

 

Edit: Det jobbiga för dig, nu efter att du har hypat dig själv och sagt att du är bäst, är att alla förväntar sig nu det bästa. Men jag skulle jätte gärna vilja läsa ditt manus, och jag har inga förväntningar alls.

 

 

... Mejlade de och de kan åta sig att skriva om och snygga till manus etc och då blir man själv en så kallad executve producer, den som kommer med alla iderna etc.

 

Så du menar att en executive producer kommer med alla idéer?

Länk till kommentar
Share on other sites

Så jag inte behöver lägga upp det igen så alla trycker ner på mig igen? Någon kunnig som inte dissar iderna man har bara "för att man kommit nån vart" utan ger tips på förbättring och riktig feedback. Kom ihåg, det finns inga dåliga ider. Bara dåligt förverkliga ider.

 

Det är helt galet, vad för sorts sinnessjuk världsbild har du människa? Så det är huvudargumentet du tänker använda när någon kritiserar dig, "du är bara avundsjuk för att jag har kommit någon vart"? Du vägrar ju uppenbarligen och lyssna. Alla här läser gärna ditt manus och kommenterar, men allting är inte lycka och gröna skogar, lägger man upp ett verk för man vara beredd på kritik - något du uppenbarligen inte är. Bisarrt.

 

 

Jag är rädd, och bara för att förtydliga, visst fan finns det massvis med sopiga idéer

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...