Djungelsmurfen Postad 24 april 2010 Postad 24 april 2010 Är det nån mer än jag som tror att det här måste bli den ultimata actionfilmen? Det enda jag saknar i trailern är Jean-Claude Van Damme, Chuck Norris och Steven Seagal! ;) 0 Citera
Christian van Caine Postad 25 april 2010 Postad 25 april 2010 Steven Fiskmås är inte bara ful, han är dum åsså. Jag jublar över att slippa honom! :-D 0 Citera
FilmFix Postad 25 april 2010 Postad 25 april 2010 Här är en trailer till som visar lite mer vilken action den här filmen verkar ha. http://bit.ly/Expendables 0 Citera
daarco Postad 25 april 2010 Postad 25 april 2010 Den blir grym, en snygg hyllning till åttio-talets menlösa actionfilmer som vi alla växte upp med. 0 Citera
Sommarkatze Postad 4 maj 2010 Postad 4 maj 2010 Awesoooome! Det enda jag egentligen vill klaga på är att jag tycker det hade varit bättre om dem låtit Arnold och Dolph vara med i själva Hjälte gänget. Då hade det blivit lite mera hero super commando team ^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.