Gå till innehåll

Crazy on Campus


TeamRabbit

Recommended Posts

Det är nog inte så bra om den där filmen ska representera skolan. Känns inte som filmen är det minsta genomtänkt och den är på tok för oseriös. Ni borde ha lagt ner mer tid på att planera och genomfört det lite mer seriöst.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Måste ändå komma lite till försvar för dom.

Jag pluggar själv på HGO (Gotlands Högskola) och går i samma klass som de som gjorde denna film.

Detta är inget som de gjorde under utbildningen, utan på deras fritid. Den är heller inte gjord seriöst. Dom var för sent ute med att göra denna film och gjorde den på en dag utan något skrivet manus, storyboard eller animatic. Alltså på bara skoj.

 

Den utbildningen som vi går på är inte direkt riktad mot film produktion. Vi studerar 3D/2D special effekter för film och spel.

 

Ni är välkomna att titta in i våran youtube kanal för att se några av våra skolprojekt

http://www.youtube.com/user/TeamRabbitTM

 

 

Denna "reklam" film gjorde vi under en workshop med Steven M. Ilous, som bl.a gjorde special effekterna till Matrix trilogin. Vi gjorde den dock 3 månader in i utbildningen, så förvänta er inga effekter i Matrix klassen ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Måste ändå komma lite till försvar för dom.

Jag pluggar själv på HGO (Gotlands Högskola) och går i samma klass som de som gjorde denna film.

Detta är inget som de gjorde under utbildningen, utan på deras fritid. Den är heller inte gjord seriöst. Dom var för sent ute med att göra denna film och gjorde den på en dag utan något skrivet manus, storyboard eller animatic. Alltså på bara skoj.

 

Den utbildningen som vi går på är inte direkt riktad mot film produktion. Vi studerar 3D/2D special effekter för film och spel.

 

Ni är välkomna att titta in i våran youtube kanal för att se några av våra skolprojekt

http://www.youtube.com/user/TeamRabbitTM