John1604319361 Postad 23 mars 2010 Postad 23 mars 2010 Jag tänkte här starta en liten "tävling". Den går ut på att skapa en trovärdig explosion av något slag. Regler är max 5 sekunder långt klipp, där after effects eller något annat motsvarande program används. Utmaningen pågår till 30/4. Jag är enväldig domare, men alla får gärna rösta. Detta kan bli en succé eller ett totalfiasko ! 0 Citera
cutecats Postad 23 mars 2010 Postad 23 mars 2010 haha låter som en kul ide :) skulle ju vara otroligt roligt om admistratörerna på forumet kunde komma in med nått litet mini pris så att det blir lite antagna också :) typ att under sitt namn där det står "medlem" eller "Besatt medlem" så kanske dom kan skriva typ Explotion Expert" haha 0 Citera
Lasse_laser Postad 24 mars 2010 Postad 24 mars 2010 Låter som en kul idé, dock tror jag att sådana varit uppe flera gånger förut utan något resultat. Mitt tips är att du skapar en tråd i "Tips, förslag och frågor till Voodoo Film" där du tar upp det. Det kanske inte bara är inom digitala effekter folk söker tävlingsutmaningar, samt att fler läser där än här (förhoppningsvis). /Lasse 0 Citera
John1604319361 Postad 26 mars 2010 Författare Postad 26 mars 2010 Låter som en kul idé, dock tror jag att sådana varit uppe flera gånger förut utan något resultat. Mitt tips är att du skapar en tråd i "Tips, förslag och frågor till Voodoo Film" där du tar upp det. Det kanske inte bara är inom digitala effekter folk söker tävlingsutmaningar, samt att fler läser där än här (förhoppningsvis). /Lasse Personligen så har jag aldrig varit inne under "tips, förslag...." funkar det inte här, så tror jag att det inte funkar där heller. Får vänta och se ev. resultat :) 0 Citera
FilmFix Postad 26 mars 2010 Postad 26 mars 2010 Får ni in 5 eller fler bidrag så kan jag sponsra ett vinnarpris på 500kr (presentkort till valfri fotobutik) om ni vill? 0 Citera
walkingstudios Postad 27 mars 2010 Postad 27 mars 2010 Låter som en riktigt bra och kul ide' :) jag är med ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.