Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tänkte här starta en liten "tävling". Den går ut på att skapa en trovärdig explosion av något slag. Regler är max 5 sekunder långt klipp, där after effects eller något annat motsvarande program används. Utmaningen pågår till 30/4. Jag är enväldig domare, men alla får gärna rösta. Detta kan bli en succé eller ett totalfiasko !

Postad

haha låter som en kul ide :) skulle ju vara otroligt roligt om admistratörerna på forumet kunde komma in med nått litet mini pris så att det blir lite antagna också :) typ att under sitt namn där det står "medlem" eller "Besatt medlem" så kanske dom kan skriva typ Explotion Expert" haha

Postad

Låter som en kul idé, dock tror jag att sådana varit uppe flera gånger förut utan något resultat.

Mitt tips är att du skapar en tråd i "Tips, förslag och frågor till Voodoo Film" där du tar upp det. Det kanske inte bara är inom digitala effekter folk söker tävlingsutmaningar, samt att fler läser där än här (förhoppningsvis).

/Lasse

Postad
Låter som en kul idé, dock tror jag att sådana varit uppe flera gånger förut utan något resultat.

Mitt tips är att du skapar en tråd i "Tips, förslag och frågor till Voodoo Film" där du tar upp det. Det kanske inte bara är inom digitala effekter folk söker tävlingsutmaningar, samt att fler läser där än här (förhoppningsvis).

/Lasse

Personligen så har jag aldrig varit inne under "tips, förslag...." funkar det inte här, så tror jag att det inte funkar där heller. Får vänta och se ev. resultat :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...