Timpa Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 Hej, jag har kommit fram till att det inte går att använda en filmsekvens som bakgrund i menyer - med Encore DVD. Finns det andra program som klarar detta? //Timpa 0 Quote
Timpa Posted December 5, 2004 Author Posted December 5, 2004 Inte hittat något om det på Adobes produktsida. Påstår du att funktionen finns? :) EDIT: Hittade en annan tråd om interaktiva menyer, så nevermind this. 0 Quote
Mr.Man Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 I "DVD architect" från sony funkar det finfint iaf 0 Quote
plf66 Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 Fungerade bra i Encore när jag nyss kastade ett öga i manualen och testade. Finns möjlighet att välja rörlig bakgrund i "Properties" för menyn man arbetar med. Hittills är det få saker jag inte kunnat göra med Encore, men skilja på Title- och Menu-knapparna på fjärren verkar f-n inte gå att göra. De inställningar ignorerar programmet totalt 0 Quote
Recommended Posts