herrfisk Postad 27 januari 2003 Postad 27 januari 2003 Hej! Jag har ett ganska stort problem med premiere. När jag har jobbat med mitt klipp och ska spara för att sedan kunna fortsätta med det senare. Så när jag sedan laddar det så är min timeline borta och går ej att få tillbaka. Jag vet inte vad jag ska göra... Är det någon som har upplevy samma problem? Vad ska jag göra? Mvh Filip Hadenius 0 Citera
filmfreak Postad 28 januari 2003 Postad 28 januari 2003 jag hade också det problemet(om alla dina filer i din bin mapp döps till -1?) isånna fall är det bara att ladda upp filen på den här sidan så får du ladda ner den på nytt(omgjord) http://mksol.net/adb/premiere_fix.php 0 Citera
Opus Postad 31 januari 2003 Postad 31 januari 2003 filmfreak, tackar, har haft det problemet förut, så nu sparar jag jämt, så jävla drygt när det hände.... /A. 0 Citera
dr_krupp Postad 12 februari 2003 Postad 12 februari 2003 Ehum, jag har sett att problemet uppmärksammats en del. Men ingen visste nåt när jag råkade ut för samma sak första gången. Det var då 3 hela dagars jobb helt åt skogen. Bara att börja om från början... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.