herrfisk Posted January 27, 2003 Posted January 27, 2003 Hej! Jag har ett ganska stort problem med premiere. När jag har jobbat med mitt klipp och ska spara för att sedan kunna fortsätta med det senare. Så när jag sedan laddar det så är min timeline borta och går ej att få tillbaka. Jag vet inte vad jag ska göra... Är det någon som har upplevy samma problem? Vad ska jag göra? Mvh Filip Hadenius 0 Quote
filmfreak Posted January 28, 2003 Posted January 28, 2003 jag hade också det problemet(om alla dina filer i din bin mapp döps till -1?) isånna fall är det bara att ladda upp filen på den här sidan så får du ladda ner den på nytt(omgjord) http://mksol.net/adb/premiere_fix.php 0 Quote
Opus Posted January 31, 2003 Posted January 31, 2003 filmfreak, tackar, har haft det problemet förut, så nu sparar jag jämt, så jävla drygt när det hände.... /A. 0 Quote
dr_krupp Posted February 12, 2003 Posted February 12, 2003 Ehum, jag har sett att problemet uppmärksammats en del. Men ingen visste nåt när jag råkade ut för samma sak första gången. Det var då 3 hela dagars jobb helt åt skogen. Bara att börja om från början... 0 Quote
Recommended Posts