Gå till innehåll

Manus samarbete?


Dread

Recommended Posts

Jag är ung, har en idé men kommer ingen vart. Har första scenerna. Kanske om jag jobbade tillsammans med nån så kanske allt skulle flyta på och ha lite roligt men allt jobb.

 

Jag skriver en amerikansk/engelsk thriller. Kanske låter like cheezy men har en rolig idé på gång.

 

PM mig eller nått om frågor.

 

Filmen har en huvudidé och det är på gång, har skrivit dom två första sidorna, allt är på amerikanska/engelska.

 

Hör av er!

D

Länk till kommentar
Share on other sites

Det jag behöver är någon som gillar ideén lika mycket som jag och nån jag kan pitcha idéer med så att det blir kul och ett bra flyt. Just nu skriver jag om hela början för jag såg allt framför mig när jag låg i badet, så allt måste göras om just nu, hehe. Så äre.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Hej, jag hjälper gärna till med manuset, jag älskar att skriva manus och är bra på dialog om jag får säga det själv. Om du fortfarande behöver hjälp så hör av dig och berätta storyn till filmen så kan vi diskutera och se om vi kommer någonvart.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...