anders10 Postad 28 september 2009 Postad 28 september 2009 Hej! Vet någon något enkelt program som funkar med Windows Vista när man skall lägga musik från en Cd-skiva på hårddisken? Fick tipset härifrån för ett par år sedan att använda Audiograbber. Men nu har jag en annan dator och det verkar inte som det funkar med Audiograbber för Vista?? Det finns ioch försig länkar till ett "Superaudiograbber" men det är omöjligt att ladda ner det. Den bara säger att den inte hittar sidan. Kanske är fel på min dator? Jätte tacksam för hjälp!! Vänligen Anders 0 Citera
jbergman Postad 28 september 2009 Postad 28 september 2009 Här finns lite tips: http://www.audiograbber.com-us.net/boards/ubb/Forum1/HTML/004859.html Det finns förresten något som heter Google... /Jakob 0 Citera
Fredrik Blom Postad 29 september 2009 Postad 29 september 2009 Windows Media Player kan man också använda, förmodligen redan installerat och klart på din dator. 0 Citera
Nyaz Postad 29 september 2009 Postad 29 september 2009 I princip alla mediespelar-program kan ju rippa CDs. iTunes, Windows Crappy Player, Realplayer (eller? jag använder det inte) osv. 0 Citera
anders10 Postad 29 september 2009 Författare Postad 29 september 2009 Hej! Jo, jag vet att google finns!! Bara det att man får 1000 träffar och jag ville ha något enkelt. Fick ett tips om ett program som heter CDex. Det verkar ligga på min nivå, vilken är nere vid gräsrötterna..!! Men tusen tack för era svar! Vänligen Anders 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.