Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Älskade Evil Dead när jag var liten!! =)

Har bara tyckt om första filmen i Spiderman serien. Ofta är typ det bara första filmen som blir riktigt bra.. Som Harry Potter 1, Matrix 1 osv. Resten blir lite överdrivet (som Matrix - När han börjar flyga och tar alla dom där 200 agenterna ^^ )

Postad

Något som Nemo längtat efter kanske ? ;)

Oh ja :)

Han är utan tvekan värd en stor roll i en blockbuster-film. Ville ju att han skulle spelat Dr Octupus jag, men så blev det inte.

Sen är ju frågan om man ska anta att han menar en STOR roll, eller en BETYDANDE roll. För om man kollar på tidigare intervjuer med Bruce så brukar han ju skämtsamt säga att alla hans tidigare cameos i Spider-Man-filmerna varit "major". I ettan gav han Spiderman sitt namn, i tvåan besegerade han Spiderman som en usher, och i trean var det han som hade med frieriet att göra. Kanske det bara är något liknande igen i fyran? Eller så är det en stor roll, den som lever får se.

• 4 veckor senare...
Postad

Spider-man 1 var bäst! Det brukar vara så med de första filmerna då det är vid det tillfället man får lära känna alla karaktärer, storyn är oftast mer begriplig än i uppföljarna och jag tror man får en annan kännsla för det första filmerna en vad det andra ger. :)

Aja, jag hoppas dom lyckas klämma in lite spider-man anda i den fjärde filmen då den var helt ute och cyklade i den tredje :(

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...