Stoltz Postad 14 september 2009 Postad 14 september 2009 Tydligen ska Bruce Campbell ha en stor roll i nya spidy filmen. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article5788483.ab Något som Nemo längtat efter kanske ? ;) 0 Citera
diilman Postad 14 september 2009 Postad 14 september 2009 Älskade Evil Dead när jag var liten!! =) Har bara tyckt om första filmen i Spiderman serien. Ofta är typ det bara första filmen som blir riktigt bra.. Som Harry Potter 1, Matrix 1 osv. Resten blir lite överdrivet (som Matrix - När han börjar flyga och tar alla dom där 200 agenterna ^^ ) 0 Citera
klas persson Postad 14 september 2009 Postad 14 september 2009 Älskade Evil Dead när jag var liten!! =) Bara när du var liten? :o 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 september 2009 Postad 15 september 2009 Gillade trean mycket bättre än ettan, samma sak med X-Men. Potter ett tycker jag är sämst i hela serien. Matrix däremot föredrar jag tvåan framför dom två andra. Spider-Man 4 har jag stora förhoppningar på! 0 Citera
diilman Postad 15 september 2009 Postad 15 september 2009 Bara när du var liten? :o Senast jag såg filmen var jag liten. :) Tror att den kmr vara minst lika bra om jag tittar på den nu ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 15 september 2009 Postad 15 september 2009 Något som Nemo längtat efter kanske ? ;) Oh ja :) Han är utan tvekan värd en stor roll i en blockbuster-film. Ville ju att han skulle spelat Dr Octupus jag, men så blev det inte. Sen är ju frågan om man ska anta att han menar en STOR roll, eller en BETYDANDE roll. För om man kollar på tidigare intervjuer med Bruce så brukar han ju skämtsamt säga att alla hans tidigare cameos i Spider-Man-filmerna varit "major". I ettan gav han Spiderman sitt namn, i tvåan besegerade han Spiderman som en usher, och i trean var det han som hade med frieriet att göra. Kanske det bara är något liknande igen i fyran? Eller så är det en stor roll, den som lever får se. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 15 september 2009 Postad 15 september 2009 Det ska han ha!! han gör ju så spiderman 3 gick i mål. 0 Citera
Melwin Postad 10 oktober 2009 Postad 10 oktober 2009 Gillade inte trean alls faktiskt .. Ettan var däremot riktigt bra och underhållande :D likadant tvåan 0 Citera
Raw Postad 17 oktober 2009 Postad 17 oktober 2009 Spider-man 1 var bäst! Det brukar vara så med de första filmerna då det är vid det tillfället man får lära känna alla karaktärer, storyn är oftast mer begriplig än i uppföljarna och jag tror man får en annan kännsla för det första filmerna en vad det andra ger. :) Aja, jag hoppas dom lyckas klämma in lite spider-man anda i den fjärde filmen då den var helt ute och cyklade i den tredje :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.