Gå till innehåll

3D tracking test


X-Cross

Recommended Posts

Gjorde ett 3D tracking test med hjälp av Boujou. Var riktigt kul att lära sig något nytt. Gjorde även den rose gummi figuren i mudbox. Funderar på att använda den i fler filmer, ska nog gå in djupare på just 3D någon gång :). (det är ett antal fel som jag inte kunde fixa :/.. Eller som jag upptäckte efteråt) http://www.youtube.com/watch?v=SDbRGtOxtQo

Länk till kommentar
Share on other sites

nice men du saknar skuggor, och lite bättre ljussättning hade ju inte vart fel. Där jag skrev skuggor menar jag typ Ambient Occ

 

Joo, jag är inte så bra på att jobba med ljus i 3DS. Har inte hållit på med det länge alls. plus, som du kanske märker så var det ett bug när han springer förbi dörren. skuggan går även igenom dörren. Kunde inte fixa det D:

Länk till kommentar
Share on other sites

Joo, jag är inte så bra på att jobba med ljus i 3DS. Har inte hållit på med det länge alls. plus, som du kanske märker så var det ett bug när han springer förbi dörren. skuggan går även igenom dörren. Kunde inte fixa det D:

Ingen förväntar sig att du ska få det rätt första gången :D Fortsätt öva bara.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...