Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej, jag är ny på forumet, men jag har hamnat här efter sökningar på Google fler gånger än jag kan räkna, så det var väl dags...

Jag letar efter en sådan här: http://www.chromakeysuit.com/

Finns det att få tag på i Sverige, någon som vet? Visst, det går kanske att sy själv, men:

1. Jag har lite brådis

2. Jag kan inte sy

3. Hur skulle man få till fingrarna? Verkar jättejobbigt...

Tacksam för alla svar!

Posted

Varför inte bara beställa från sidan?

International shipping is no problem.

No worries. We will be happy to arrange a size exchange.

Välkommen förresten! :)

Posted

Hrm, det fick bli så. Det kanske inte var det billigaste eller det snabbaste, men inte direkt dyrt heller (eller långsamt). Får det på onsdag för $155.

Posted

Det strulade till sig i alla fall. Efter att ha fått snabbt svar på mailen på lördagen, fick jag snällt vänta på svar tilll tisdagen och då var det försent att lägga en order för att hinna fram till onsdagen. Den skulle användas till vår "bakgrundsfilm" till workshopen på Filmstadens Dag (http://www.newsdesk.se/pressroom/studieframjandet/event/view/workshop-i-video-paa-filmstadens-dag-24558) för att visa vad man kan göra med greenscreen - typ, osynlig jönglör - samt visas upp för allmänheten på plats. Nu blir den i stället ett coolt tillskott till framtida musikvideos... Synd som sagt att det inte går att köpa i Sverige, vore enklare.

• 2 weeks later...
Posted

Nu har jag fått hem två stycken illgröna helkroppsstrumpor för $222 inkl frakt, en M för upp tilll 167cm och en XXL för upp till 188cm. Snabbt, billigt och bra. Seriöst företag, kan rekommenderas!