dmitri Postad 1 juli 2009 Postad 1 juli 2009 en projekt från Premiere CS3 i HDV(MPEG2 från HV30) och bränna på en BR-DVD? Min Encore CS3 strejkar och nu finns det att köpa Adobe Premiere Elements 7 på Cyberphoto. Undrar om någon vet att El.7 kan göra jobbet för Encore CS3? Mvh /Dmitri 0 Citera
Max_H Postad 2 juli 2009 Postad 2 juli 2009 Elements kan bränna Bluray men inte importera projekt från Encore. Om du beskriver mer vad som trasslar så kanske det är enklare för folk att hjälpa. //Max 0 Citera
dmitri Postad 3 juli 2009 Författare Postad 3 juli 2009 Elements kan bränna Bluray men inte importera projekt från Encore. Om du beskriver mer vad som trasslar så kanske det är enklare för folk att hjälpa. //Max Hej! Jag menade att importera från Premiere CS3 och inte från Encore för att just ditt kan jag inte skicka proekt - får hela tiden meddelande att filer supportas ej, trots alla mina försök följa det som flera gånger beskrivet ang. inställningar bl.a här http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/, inkl. ominstallering. I övrigt har en PC W XP Pro32bit, CPU i7, 4Gbt ock annat som borde klara HDV. /Dmitri 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.