Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Först: snyggt gjort! Du kan ett och annat!

Nu: Jag tyckte dock vinjetterna var väldigt enformiga och lika varandra. Ett centrerat objekt/logga med lite musik. Mer än så var det inte. Om man får in lite mer rörelse och händelser i det så blir det genast mycket bättre tror jag. Pröva att skifta mellan scenarion och färger :). Du kan också testa leka med andra bakgrunder eller placeringen av loggan ;)

Postad

Nu: Jag tyckte dock vinjetterna var väldigt enformiga och lika varandra. Ett centrerat objekt/logga med lite musik. Mer än så var det inte. Om man får in lite mer rörelse och händelser i det så blir det genast mycket bättre tror jag. Pröva att skifta mellan scenarion och färger :). Du kan också testa leka med andra bakgrunder eller placeringen av loggan ;)

Fast nu var det ju Vinjetter/Intron- Då vill man ha något enkelt för tittaren att se på, utan en massa trams som bara gör det jobbigt att hänga med.

Det finns små detaljer som man kanske skulle finslipat lite, men jag ska inte vara petig! Allt håller ju mycket hög standard och ser väldigt lockande ut.

Oj, glömde nästan bort en viktig sak - "Sleepy Productions" var hemsk. Allt annat var så bra att jag helt glömde bort den här. Det var nog till stor del fonten som gjorde att det såg så äckligt ut- Svart text framför animerad eld funkar inte. Jag skulle nog haft den transparant, genom eldlagret så att vi ser lite av den röda bakgrunden i texten.

Allt annat var top-notch. Snyggt.

• 1 månad senare...
Postad

Fast nu var det ju Vinjetter/Intron- Då vill man ha något enkelt för tittaren att se på, utan en massa trams som bara gör det jobbigt att hänga med.

Haha, klockrent XD :D

Du kommer säkert ha nytta av den där kunskapen i framtiden ;) Lycka till ;) Hoppas vi får se mer verk av dig snart :D

Hare gött

/Patrik

Postad
Snygga arbeten! "Zero" var min favorit :P

Vilka program använder du?

tackar, after effects, 3d studio max, photoshop.

Postad

Käre Ozz, kan du inte berätta hur du gjorde flammorna ? Du behöver inte gå in på detaljer, bara några ledtrådar så listar jag ut resten själv, var inte orolig, jag ska inte immitera dina verk :-)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...