kvällensdebatt Postad 16 juni 2009 Postad 16 juni 2009 tjena. Vet inte om det var någon här på voodoofilm som deltog i tävlingen om en kamera? http://www.bild&ljud.se Här har ni mitt bidrag. 0 Citera
Mega99 Postad 16 juni 2009 Postad 16 juni 2009 Funderade ett tag på att vara med, men då skulle ju du inte vunnit =) (^^ Mjehe, självförtroende) Kul att du vann iaf =) 0 Citera
cutecats Postad 16 juni 2009 Postad 16 juni 2009 oj du ska vara nöjd med svaret från Mega :D inte varje dag man läser sånt från den killen :P men ja jag håller med, jätte bra och kul ide. tycker att "dinna" reaktioner vid datorn va nästintill perfekta även om det kanske inte va jätte svårt så märks det iaf när den sticker ut från dom andra som inte riktigt räckte till :/ måste bara påpeka att tjejen som springer i skogen gör en u sväng och ja det kanske inte är jätte realistiskt att man springer tillbaka mot det man är rädd för : ) men annars som sagt jätte bra och jag ser fram emot att se lite med den nya kameran 0 Citera
kvällensdebatt Postad 17 juni 2009 Författare Postad 17 juni 2009 oj du ska vara nöjd med svaret från Mega :D inte varje dag man läser sånt från den killen :P men ja jag håller med, jätte bra och kul ide. tycker att "dinna" reaktioner vid datorn va nästintill perfekta även om det kanske inte va jätte svårt så märks det iaf när den sticker ut från dom andra som inte riktigt räckte till :/ måste bara påpeka att tjejen som springer i skogen gör en u sväng och ja det kanske inte är jätte realistiskt att man springer tillbaka mot det man är rädd för : ) men annars som sagt jätte bra och jag ser fram emot att se lite med den nya kameran tackar för att ni delar med er ord:) det är roligt att få när man lagt ner ett arbete. Tjejen... aa... surt att man inte tänkter på sådant tjälv jämt:P hehe. det glömmer jag inte nästa gång, då blir det raksträcka ;) 0 Citera
Mega99 Postad 17 juni 2009 Postad 17 juni 2009 Tyckte faktiskt tvåan var bättre, men det kan jag ju se hur det helt är en smaksak, för båda är väldigt bra. Roligt att ni bara var 13 som deltog i tävlingen - Eller ja, kanske inte så roligt för Ljud & Bild. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 17 juni 2009 Författare Postad 17 juni 2009 Tyckte faktiskt tvåan var bättre, men det kan jag ju se hur det helt är en smaksak, för båda är väldigt bra. Roligt att ni bara var 13 som deltog i tävlingen - Eller ja, kanske inte så roligt för Ljud & Bild. 2:an?? vad har hänt här:P.. haha. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.