Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

oj du ska vara nöjd med svaret från Mega :D inte varje dag man läser sånt från den killen :P men ja jag håller med, jätte bra och kul ide. tycker att "dinna" reaktioner vid datorn va nästintill perfekta även om det kanske inte va jätte svårt så märks det iaf när den sticker ut från dom andra som inte riktigt räckte till :/ måste bara påpeka att tjejen som springer i skogen gör en u sväng och ja det kanske inte är jätte realistiskt att man springer tillbaka mot det man är rädd för : ) men annars som sagt jätte bra och jag ser fram emot att se lite med den nya kameran

Postad
oj du ska vara nöjd med svaret från Mega :D inte varje dag man läser sånt från den killen :P men ja jag håller med, jätte bra och kul ide. tycker att "dinna" reaktioner vid datorn va nästintill perfekta även om det kanske inte va jätte svårt så märks det iaf när den sticker ut från dom andra som inte riktigt räckte till :/ måste bara påpeka att tjejen som springer i skogen gör en u sväng och ja det kanske inte är jätte realistiskt att man springer tillbaka mot det man är rädd för : ) men annars som sagt jätte bra och jag ser fram emot att se lite med den nya kameran

tackar för att ni delar med er ord:) det är roligt att få när man lagt ner ett arbete.

Tjejen... aa... surt att man inte tänkter på sådant tjälv jämt:P hehe. det glömmer jag inte nästa gång, då blir det raksträcka ;)

Postad

Tyckte faktiskt tvåan var bättre, men det kan jag ju se hur det helt är en smaksak, för båda är väldigt bra. Roligt att ni bara var 13 som deltog i tävlingen - Eller ja, kanske inte så roligt för Ljud & Bild.

Postad
Tyckte faktiskt tvåan var bättre, men det kan jag ju se hur det helt är en smaksak, för båda är väldigt bra. Roligt att ni bara var 13 som deltog i tävlingen - Eller ja, kanske inte så roligt för Ljud & Bild.

2:an?? vad har hänt här:P.. haha.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...