Subwar Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Jag skall filma en intervju med en person med ljussättning inomhus. Jag kan inget om smink, hur säger jag till personen att sminka sig på bästa sätt? :q 0 Quote
Quantum Posted June 7, 2009 Posted June 7, 2009 Först av allt: Se till att ha bra med puder. Har man inte det så ser man blek och sjuk ut. 0 Quote
Quantum Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Exakt märke vet jag inte men vanligt sminkpuder som du kan köpa i en make-up affär funkar bra 0 Quote
VisbyFilm Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Om man är kille är det väl kanske lite pinsamt om man går in på The make-up store och frågar efter smink. Jamen alla där inne kommer ju typ att tro att man är helt efterblive som köper smink till sig själv på the make-up store. Speciellt om man står och provar smink från dom här test-lådorna / en kille som inte direkt vågar gå in på the make-up store 0 Quote
Stoltz Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Om man är kille är det väl kanske lite pinsamt om man går in på The make-up store och frågar efter smink. Jamen alla där inne kommer ju typ att tro att man är helt efterblive som köper smink till sig själv på the make-up store. Speciellt om man står och provar smink från dom här text-lådorna / en kille som inte direkt vågar gå in på the make-up store Tror ingen bryr sig de minsta faktiskt ;) 0 Quote
Quantum Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Om man är kille är det väl kanske lite pinsamt om man går in på The make-up store och frågar efter smink. Jamen alla där inne kommer ju typ att tro att man är helt efterblive som köper smink till sig själv på the make-up store. Speciellt om man står och provar smink från dom här test-lådorna / en kille som inte direkt vågar gå in på the make-up store Personligen skrattar jag inte högljutt om någon kille går in och handlar smink men om du nu tycker det är pinsamt kan du handla på internet. https://mapont.jetshop.se/ 0 Quote
Christian van Caine Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Om man är kille är det väl kanske lite pinsamt om man går in på The make-up store och frågar efter smink. Jamen alla där inne kommer ju typ att tro att man är helt efterblive som köper smink till sig själv på the make-up store. Speciellt om man står och provar smink från dom här test-lådorna / en kille som inte direkt vågar gå in på the make-up store Jeez, du kommer få problem när (om) du börjar dejta, sonny-boy ;-) Själv köper jag smink hyfsat ofta, dels till flickvänner, dels för jobb, men i allra högsta grad till mig själv! Har ofta kajal, speciellt när jag hänger eller jobbar på synth- eller metal-klubb, men titt som tätt annars åsså. Det är tragiskt att bry som om vad andra tycker om saker som är none of their fuckin' business. Speciellt när det gäller nåt bara de mest retarderade skulle reagera på. 0 Quote
Recommended Posts