Hans Postad 24 maj 2009 Postad 24 maj 2009 Första musikvideon klar! Många av er jag läst har fått mersmak av att göra fler då de gjort sin första video, men jag vet inte haha, shit va pilligt å tid d tog! Men jag har lärt mig mkt! ...men man ska aldrig säga aldrig hehe Här är den iaf: Band: Lillasyster Låt: Andreas Vet att det är mkt som man kan ha gjort annorlunda, så om ni bara ska skriva en massa förslag på förbättringar så behövs inte det, för this is da final shit! :-) (Tack alla ni som kommit med tips, hjälp och ideér under projektets gång!) 0 Citera
cutecats Postad 25 maj 2009 Postad 25 maj 2009 jo asså det såg ganska bra ut för att vara din första och jävligt kul att få göra till ett band som lillasyster men fan va tråkigt av sångaren att typ ta på sig jumpakläder till gångscenen... den hade ni kunnat gjort ganska mycket bättre bara av att sticka till nått lite roligare ställe med roligare kläder :/ typ kostym och soptipp kunde ju passat. 0 Citera
Dark_tree Postad 25 maj 2009 Postad 25 maj 2009 snyggt som fan men håller med cutecats, rekvisita spelar roll.... 0 Citera
Quantum Postad 26 maj 2009 Postad 26 maj 2009 Snyggt! Bra jobbat men som de andra sa så blir de rätt tråkigt att titta på en snubbe som promenerar i vanliga kläder. Gör gärna något som drar till sig uppmärksamhet:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.