Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Första musikvideon klar! Många av er jag läst har fått mersmak av att göra fler då de gjort sin första video, men jag vet inte haha, shit va pilligt å tid d tog! Men jag har lärt mig mkt!

...men man ska aldrig säga aldrig hehe

Här är den iaf:

Band: Lillasyster

Låt: Andreas

Vet att det är mkt som man kan ha gjort annorlunda, så om ni bara ska skriva en massa förslag på förbättringar så behövs inte det, för this is da final shit! :-)

(Tack alla ni som kommit med tips, hjälp och ideér under projektets gång!)

Postad

jo asså det såg ganska bra ut för att vara din första och jävligt kul att få göra till ett band som lillasyster men fan va tråkigt av sångaren att typ ta på sig jumpakläder till gångscenen... den hade ni kunnat gjort ganska mycket bättre bara av att sticka till nått lite roligare ställe med roligare kläder :/ typ kostym och soptipp kunde ju passat.

Postad

Snyggt! Bra jobbat men som de andra sa så blir de rätt tråkigt att titta på en snubbe som promenerar i vanliga kläder. Gör gärna något som drar till sig uppmärksamhet:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...