lawda Postad 15 maj 2009 Postad 15 maj 2009 Tog mig upp i bergen och filmade den enorma skogsbranden som harjade i Santa Barbara forra veckan. Tror det var nagot i stil med 30 000 manniskor som fick evakueras. Klippte ihop ett montage av allt material. 3 min. 0 Citera
High1ander Postad 15 maj 2009 Postad 15 maj 2009 Schysst liten video. Bränderna där i SB är alltid perfekt för att spela in domedagsgrejer... helikoptrar, blodröda solen, brandbilar, avspärrningar, etc... Jag försökte få ett par kompisar där i USA att fixa en kamera och åka dit o bara spel in något, vad som helst blir coolt liksom... 0 Citera
bassbucket Postad 16 maj 2009 Postad 16 maj 2009 Jag upplever klippen som väldigt hårda. En del alldeles för snabba. Det finns inget flow i den. Försök att arbeta efter musiken du lagt på. Det finns några klipp som är snygga, men din klippteknik förstör lite av det. 0 Citera
lawda Postad 22 maj 2009 Författare Postad 22 maj 2009 Haller med om att nagra klipp ar lite harda. Speciellt det nar killen springer framfor, det hade jag velat andra. Det ar fran spelet Halo. Tror laten heter Brothers in Arms. Vann pris for basta Cinematografi for denna filmen igar pa SBCC Media Awards :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.