Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena!

Jag och några polare har gjort en kortfilm som var avsedd för ett skolprojekt och nu lägger jag upp det för feedback.

Vill veta allt ni tycker, säg vad ni tycker är bra och dåligt, var inte snåla med att kritisera.

Postad

vitbalans. Okej. Det här var nog nåt av det sämsta jag sett på detta forum. Vill skriva nåt positivt men kan fan inte göra det. Allt är riktigt dåligt. Tom "specialeffekterna". Klippningen likaså. Handlingen och budskapet kommer inte riktigt fram. Vad är det som skulle vara så jobbigt med att "utreda" det där så att man skjuter sig själv i skallen?

Det som var relativt positivt var att filmen var kort.

Betyg....0/5 Sorry guys

Postad

jo storyn blev nog kass, specielleffekterna o allt det som du nämnde. Men tack i alla fall för dina synpunkter.

Har nu massor att tänka på framöver o ska försöka tänka på det du skrev till nästa film. Men jag har bara en fråga: Vem aggerade bäst? haha om det nu är möjligt att avgöra xD

Men klippningarna o kameravinklarna, hur var dem? lika dåliga som allt annat vore ju synd för det var jag som skötte kameran.

Postad

ja det här var ju inte så bra, orkar knappt ta upp allt som var fel. Läs lite böcker alternativt gå någon kurs om basic filmskapande. Det som är bra... jag ni försöker ju i alla fall.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...