Normen Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Här är min vän Antons terminsprojekt på Malmö Högskolas filmlinje. En våldshistoria i gängmiljö i det fina malmö. Jag spelar huvudrollen som Marco. Ljudet är lite kackigt på sina ställen och ytkvaliteten är inte den bästa,men vafan. Spana in den här: 0 Citera
Quantum Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Ja! Vad ska man säga? Filmen var väl helt okej. Ibland var väl fotot något mörkt och skådespeleriet halvtaskigt men i helheten så är det bra:) 0 Citera
cutecats Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 ja jag tycker också att skådespeleriet va väldigt skiftande men ibland så gillade jag fotot ganska hårt :) jag tycker ändå att slutscenen helt förstördes med all dålig redigering eller asså det va väll snyggt på sitt vis men inte fan passade det in till kännslan och musiken :/ bra jobbat iaf 0 Citera
TopCat Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Bra foto, men på tok för mkt skak och på sina ställen för mörk. Kul med svensk gangsterfilm :) 0 Citera
bassbucket Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Ja det var inte dåligt. Men det finns en hel del ni skulle kunna ha jobbat på. Ljussättningen bl.a. Sen var det lite för skakigt. Det är ofta snyggt klippt men det blir lite för överanvänt med alla flashar osv. Helt okej. 0 Citera
addicted08 Postad 30 april 2009 Postad 30 april 2009 Jag tycker ni har lyckats fånga en rå äkthet, nästan dokumentär känsla! alla små detaljer i filmen som bidrar! han som skrivit manuset har gjort en bra research eller livserfarenhet:) klippningen gör scenerna överlag ännu intensivare. lite väl skakigt på sina ställen men annars bra jobbat! 0 Citera
Normen Postad 7 maj 2009 Författare Postad 7 maj 2009 Tackar för responsen. Jag ska vidarebefodra till närmast ansvarig. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.