Mattias Olsson Postad 13 mars 2009 Postad 13 mars 2009 Hej på er! Jag använder AE då och då, men tendera att glömma vissa saker mellan varven. Jag skulle kunna satsa vitala delar av min kropp att jag såg en effekt i effektpaletten som framkallade VHS-liknande störningar med mycket ränder i bild etc. Nu när jag letar verkar den som bortblåst. Har jag drömt eller finns det något sånt? Tack på förhand! Mattias 0 Citera
High1ander Postad 15 mars 2009 Postad 15 mars 2009 Ar nog inte en effekt utan en preset. Kolla i dina presets, samma panel som effekter. Jag tror ocksa jag sett en "video effekt" som just effekt, men inte helt saker :D 0 Citera
bassbucket Postad 15 mars 2009 Postad 15 mars 2009 För After Effects kan du kolla denna länk http://library.creativecow.net/articles/rabinowitz_aharon/old_tv/video-tutorial.php Kanske någorlunda vad du söker... I Sony Vegas heter effekten tv simulator om jag minns rätt. 0 Citera
Kapten Buse Postad 16 mars 2009 Postad 16 mars 2009 presetsen heter "Bad Tv" i After Effects 0 Citera
Mattias Olsson Postad 16 mars 2009 Författare Postad 16 mars 2009 Jag tackar så mycket för era svar! Alltid roligt att man kan få hjälp så fort här på forumet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.