Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Själva filmen handlar om Trigger som börjar på det så kallade Hitman-Programmet, där man utbildas till yrksemördare. Han har dock en osäker personlighet som slutligen kommer ikapp honom.

Känn er fria att bedömma trailern:

Postad

Woohoo NTI-gymnasiet! :D Där går jag också! Fast i Stockholm ^^

Det vart väl det enda positiva tyvärr. Förlåt XD

Tufft med att ni fått med lärarna dock om jag har rätt? ^^

Postad
Är NTI verkligen på så låg nivå? :O

Hehe nääh skulle jag inte säga. Det är beroende på person till person.

Har sett visa exempel från 3:orna där visa är totally awsome och visa typ är ett 15min långt klipp nån filmat med mobilen XD

Skolan däremot är det inget fel på. Lärare som verkligen brinner för sitt yrke ^^

( smyg reklam? XD)

Postad

Tyckte kanske inte att det var så jätte bra. Tex så lät det lite små mysko när han hette kalashnikov och den andra killen hette Trigger, kunde de inte bara heta bengt och janne?

Låter så försöka-vara-amerikansk-namn.

Sen så får du jobba på det mesta, ljud skådespel, kamera, men lycka till med det iaf!

hade

Postad
dåligt ljud, dålig musik, dåliga skådesdpelare, dåliga ljudeffekter, dålig story, men annars så var den väl bra:)

Jag kan bara hålla med

Postad

Ja, det här var ju inte bra alls. Varför flinar ni i flera av scenerna? Så svårt kan det väl inte vara att försöka vara seriös på ett par omtagningar på några sekunder hur dålig man än är som skådespelare...

Låter även som allt ljud är panorerat i högra monitorn vid en scen. Nej, det här går inte ens att betygsätta, om jag nu skulle ha försökt mig på det.

Hoppas det bara blir denna trailer. Skulle ni göra en film av det rekommenderar jag att ni gör om allting.

Postad
Ja, det här var ju inte bra alls. Varför flinar ni i flera av scenerna? Så svårt kan det väl inte vara att försöka vara seriös på ett par omtagningar på några sekunder hur dålig man än är som skådespelare...

Låter även som allt ljud är panorerat i högra monitorn vid en scen. Nej, det här går inte ens att betygsätta, om jag nu skulle ha försökt mig på det.

Hoppas det bara blir denna trailer. Skulle ni göra en film av det rekommenderar jag att ni gör om allting.

Ja, jag skulle då hellre plåga mig igenom en Irene Huss film än se den där trailern gånger femton.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...