Gå till innehåll

Pixel 2009 - Kortfilmsfestival (Skåne)


namn_efternamn

Recommended Posts

Min handlar om mer eller mindra tokiga metaforer i vår samtid där vi får följa Jakob Kronsjö som berättar om sin upptäckt i tvättstugan! En dokumentär ;)

Klass 2 också, må bästa film vinna!

 

Ses den 18 april då!

Om man kommer in det vill säga..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Har någon av er fått svar då?

Har också skickat in, fick svar rätt snabbt om att den kom med, kommer att tävla i klass 3 då min medregissör är liite äldre än mig, ha de bra och lycka till!

 

Hej!

Nej jag har inte fått något besked om att min film har kommit med i urvalet eller ej och jag är lite osäker på om du verkligen har fått det heller.

Är det inte det här du har fåttt:

 

"Hej!

 

Er film har nu registrerats till PIXEL kortfilmfestival 2009! Urvalet kommer att vara klart kring vecka 11,12. Ni kommer då att meddelas om er film kommer att visas på festivalen eller inte..."

 

Eller har du fått en bekräftelse som säger att din film är med i urvalet och kommer tävla?

Läste nämligen på Pixels hemsida nyligen att alla skulle få besked inom 14 dagar.

 

Men är fallet så att du verkligen har kommit med så säger jag bara Grattis och lycka till på festivalen!! :)

 

mvh

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Jag har också fått bekräftelsen om att filmen är registrerad. Väntar spänt på svar om den gått vidare till festivalen. Man skall få svar i slutet av den här veckan, hoppas på imorgon :)

 

Lump; min film är också en dokumentär. Uh, hade varit kul om båda gick vidare. Vi tävlar ju i samma klass också.

 

Ha det bra!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Jag fick med filmen Carpe Diem, som visas efter lunch. Är det någon som vet om årets Pixel skiljer sig från tidigare år, förutom att festivalen bytt plats och samkör med Skånska filmdagarna (vilket kanske är en rätt stor skillnad...)? Jag menar i form av kategorier och sådant? I anmälningspapprena fanns t.ex. fyra eller fem kategorier man kunde tävla i, men det verkar finnas ännu fler på plats. Någon som vet hur det funkar?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...