Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej. Här är ett manus som jag gjorde tillsammans med en kompis i ett projekt i gymnasiet.

Filmen handlar om en minigolfare som blir känd genom media efter att ha slagit i bollen på första slaget...

Jag vill bara höra lite komentarer :)

Manus Minigolfaren.doc

Postad

snyggt skrivet manus, såg bara några små stavfel. Jag gillar idén, jag fick en bild i huvudet om exakt hur allting skulle se ut. :)

Men jag tror du skulle kunna utveckla lite vad som händer mellan tiden då han får syn på löpsedelen och tills fansen jagar honom. Jag får känslan av att det händer direkt efter, men är rätt hackigt. Men man blir inte direkt så känd efter en dag :) Så på något sätt kan det utvecklas, kanske tillochmed bara med något som antyder att det är en tid senare, eller vad vet jag?

EDIT: Ett tydligt budskap skulle kunna vara något också, vad vill du förmedla med filmen? Eller så var det kanske bara jag som inte uppfattade budskapet.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...