Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ska jag bedöma era stunts eller filmen? Det jag såg tyckte jag kunde ha varit lite mer insane. Då jag jämför med andra videos jag sett så hade jag förväntat mig mer inne i gallerian. Rent filmiskt tyckte jag det mesta var katastrof. Fotot var inte speciellt snyggt överhuvudtaget. Fisheye kanske hade varit nåt, fast det kanske är vanligare i skateboardfilmer. Är inte speciellt insatt i den här typen av filmer och vad man vill uppnå, men tror inte att det var så mycket planerat bakom kameran.

Postad

Detta är en sån där typisk film som ni altså skaparna och medverkande kommer ha super skojj åt om några år, som ett minne typ. För oss som inte var med eller känner er, fattar ingenting. :p

Men som sagt, sluta inte göra såna här filmer. Det är roliga minnen.

Abbe

Postad
ska jag bedöma era stunts eller filmen? Det jag såg tyckte jag kunde ha varit lite mer insane. Då jag jämför med andra videos jag sett så hade jag förväntat mig mer inne i gallerian. Rent filmiskt tyckte jag det mesta var katastrof. Fotot var inte speciellt snyggt överhuvudtaget. Fisheye kanske hade varit nåt, fast det kanske är vanligare i skateboardfilmer. Är inte speciellt insatt i den här typen av filmer och vad man vill uppnå, men tror inte att det var så mycket planerat bakom kameran.

Det är inte vi som gör stunten! bara vi som filmar och nej inget var planerat alls ;)

Postad
Detta är en sån där typisk film som ni altså skaparna och medverkande kommer ha super skojj åt om några år, som ett minne typ. För oss som inte var med eller känner er, fattar ingenting. :p

Men som sagt, sluta inte göra såna här filmer. Det är roliga minnen.

Abbe

HEhe tackar så mycket mannen! Ja men d va jue oxå mest för folket som var med och hoppade!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...