crash_fm Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Gå in och ta en titt på vårt senaste tv reportage när vi följde parcour gruppen Air wipp i Malmö när do mskulle vara med i musikhjälpen! Här e del 1 http://se.youtube.com/watch?v=z1N7zTgUk3U För del2,3 och 4 gå in på vår you tube o kolla vidare ;) Säg gärna vad ni tycker och vad vi kunde gjort bättre! Peace/Crash Fm 0 Quote
bassbucket Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 ska jag bedöma era stunts eller filmen? Det jag såg tyckte jag kunde ha varit lite mer insane. Då jag jämför med andra videos jag sett så hade jag förväntat mig mer inne i gallerian. Rent filmiskt tyckte jag det mesta var katastrof. Fotot var inte speciellt snyggt överhuvudtaget. Fisheye kanske hade varit nåt, fast det kanske är vanligare i skateboardfilmer. Är inte speciellt insatt i den här typen av filmer och vad man vill uppnå, men tror inte att det var så mycket planerat bakom kameran. 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Detta är en sån där typisk film som ni altså skaparna och medverkande kommer ha super skojj åt om några år, som ett minne typ. För oss som inte var med eller känner er, fattar ingenting. :p Men som sagt, sluta inte göra såna här filmer. Det är roliga minnen. Abbe 0 Quote
crash_fm Posted January 14, 2009 Author Posted January 14, 2009 ska jag bedöma era stunts eller filmen? Det jag såg tyckte jag kunde ha varit lite mer insane. Då jag jämför med andra videos jag sett så hade jag förväntat mig mer inne i gallerian. Rent filmiskt tyckte jag det mesta var katastrof. Fotot var inte speciellt snyggt överhuvudtaget. Fisheye kanske hade varit nåt, fast det kanske är vanligare i skateboardfilmer. Är inte speciellt insatt i den här typen av filmer och vad man vill uppnå, men tror inte att det var så mycket planerat bakom kameran. Det är inte vi som gör stunten! bara vi som filmar och nej inget var planerat alls ;) 0 Quote
crash_fm Posted January 14, 2009 Author Posted January 14, 2009 Detta är en sån där typisk film som ni altså skaparna och medverkande kommer ha super skojj åt om några år, som ett minne typ. För oss som inte var med eller känner er, fattar ingenting. :p Men som sagt, sluta inte göra såna här filmer. Det är roliga minnen. Abbe HEhe tackar så mycket mannen! Ja men d va jue oxå mest för folket som var med och hoppade! 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 HEhe tackar så mycket mannen! Ja men d va jue oxå mest för folket som var med och hoppade! jo det var väl det jag misstänkte :p Abbe 0 Quote
Mega99 Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 Rent "filmiskt" är det här en riktig flopp. Jag har sett semesterfilmer filmade bättre =/ 0 Quote
Recommended Posts