Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tja, det är väll klart. Man får ju kalla vadsomhelst för konst, så varför inte! (Kan lägga upp en kort filmsekvens på min hund när han parar sig med en hona.) Så kan jag kalla det för konst det med!

Kändes mest som ett par väldigt unga pojkar som försöker göra sig lustiga. Därav inte sagt att det är så, bara min personliga reflektion!

Posted

haha ja tycker dne var skön :P emn en sak om du vill lyfta upp de hela " konst" marginalen ska du inrikta dig på kläder...

jag tror de ger mer effekt om man ser nån snubbe med soldatkläder ( typ hitler ) i mitten o sedan får han byxorna neddragna o så...

Posted

Konst ska inte förstås, det skall bara bevittnas i sin egna person, och lätt att man kan filma sin hund och kalla det konst, bara man kan berätta nån lång invecklad historia om vad hunden reflekterar och allt sånt djupt :D Jag har kommenterat på youtube om hur jag reflektera allt ;D Även då jag kom på det på efterhand :D

Klädseln kunde vart roligt om vi arbetat mer på håller jag med om;D

• 2 weeks later...
Posted

Konst? Konstig kanske du menar..? Lätt att ta fel på men...

Konst ska ju förstås, all konst är ju skapad för nånting. En tavla med en orange trekant och en blå boll i mitten kanske en konstnär gör för att få fram budskapet "jag är omringad", exempel. Hmmm? ;)

Posted

Gör det? Du har beskrivit vad konst är (enligt dig då förståss), men ändå inte direkt gjort nåt efter din egna beskrivning.

Hur seriöst var det här för att det ska vara konst liksom?

En menings beskrivning om ingenting, sen en länk, sen en kommentar "spammar jag voodoofilms med mina filmer eller vad? xD".

Visst, jätteseriöst det här. Verkligen bra.