klister Postad 31 december 2008 Postad 31 december 2008 Länka den här filmen till alla du känner och säg att dem ska göra samma sak :D Ett litet experiment om hur många views jag skulle kunna få på video: Hoppas man får lägga upp mindre oseriösa filmer här :) Blir ni allt för besvikna, ber jag om ursäkt :) edit: xD Fan de funkar inte att försöka få miljontals views utan att behöva spamma varje forum ;P Men sånt sysslar jag inte med. Så jag låter tiden avgöra :D Sen ska man inte få nått storhetssinne heller över att få miljontals views, är ju rätt charmigt med bara ett få tittare som kanske bryr sig :) Aja, puss puss ;D 0 Citera
LastonFilm Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 ojojoj....... det är precis sånt här som får mig att börja överväga ifall jag borde lämna voodoofilm eller inte.. (detta är riktat till alla er oseriösa filmskapare!) 0 Citera
Mega99 Postad 4 januari 2009 Postad 4 januari 2009 Oseriösa personer här borde avrättas =/ Eller iallafall rättas på ett sätt eller annat. 0 Citera
klister Postad 5 januari 2009 Författare Postad 5 januari 2009 Haha oj inte kollat på så många filmer här på voodoo :P trodde de va hög kvalite på de mesta :) Men har lagt upp sånt jag jobbat lite på oxå ;D Hopppas de duger till er "seriösa" :) 0 Citera
Film smurfen Postad 16 januari 2009 Postad 16 januari 2009 Märks att du lagt ner jääääligt mycket jobb på den här :p Va kan det va? Två minuter? Googla på "kvintcirkeln". 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.