Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kom på att man bör posta den här här, lite sen men men.

Kika in på http://kristalljakten.se/ en kallender jag varit med och proddat, och även skådespelat lite i.

Tyvär är vissa avsnitt lite dåliga, kvalitetsmässigt, då de spelades in för länge sen med dålig kamera osv. Men det blir bättre sen. Sen har det varit väldigt hetsigt då det e mkt som ska spelas in. Men är klart nu iaf.

Kolla in, ni kommer inte ångra er..

Posted
24x8minuter = 192 minuter = 3 timmar och 12 minuter film!

Ni har gjort en riktigt lång kalender, hur länge har ni jobbat med den? =)

det blir nog snarare 24x6 minuter, då introt osv är samma, och snittavsnittet är 7.5

Men visst mkt material är det.

Det börjades med den för ett och ett halv år sen, med en dålig kamera, men den han inte klar till det året, så den blev lite på is. Sen spelades det in lite grann i somras. Vi köpte en bättre kamera i slutet av sommaren, och har hets spelat in under hösten det mesta. Allt som ni ser är i widescreen är med HD kamera och inspelat nu. Så det har varit väldigt häktiskt, och redigeringen görs istortsett dagen innan för att hinna med. Men nu är allt klart iaf. Tyvär vid sådana här projekt blir väll kvaliteten lidande lite emellanåt då det blev för hetsigt. Men då jag varit med tycker jag att jag lyckats få uppkvaliteten lite iaf.