Danne_S Postad 26 november 2008 Postad 26 november 2008 Hej alla, Jag sitter och gör mitt första projekt i Premiere Pro CS3. Riktigt roligt, dock så har jag ett problem. När jag spara mitt projekt och stänger ner det, för att sen öppna det igen kan jag inte se filerna i preview fönstret. Premiere säger inte till om att han har tappat sökvägen till filerna. Dubbel klickar man på klippet i timeline så hoppar den upp i "source" rutan. Gör jag filen offline för att sen "link media" så fungerar det. Sen spara jag och stänger projektet, för att sen öppna upp det så är det samma problem igen. Är det någon som har en aning om vad detta kan bero på? Tackar på förhand //Danne_S 0 Citera
Rogge Postad 27 november 2008 Postad 27 november 2008 ...Sen spara jag och stänger projektet, för att sen öppna upp det så är det samma problem igen. Det är inget fel, det är så det fungerar. Alla klipp som finns i Source stängs när man stänger det Project man jobbar i. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.