MovieMaker Postad 15 november 2008 Postad 15 november 2008 Tja! Satt o kollade lite film på Youtube tidigare ikväll (har man inget annat att göra så finns de inget bättre, nästan) och halkade in på en fanfilm för Starwars - och såna finns det massor av som förmodligen alla vet. Då började jag tänka. Finns de ingen bra, ordentlig fanfilm till Stargate nånstans på nätet? Personligen tycker jag Stargate, framförallt SG-1, är en riktigt bra serie och de finns det säkert fler som tycker. Så nånstans borde det väl finnas i alla fall en fanfilm. Någon som känner till nån sån? Trevlig kväll 0 Citera
Norbert Postad 16 november 2008 Postad 16 november 2008 Säg till om du hittar någon. Jag har bara sett en SG-fanfilm och den var väl ambitiös, men inte särskilt bra. Om jag hittar den slänger jag in den här. Kul att det finns fler som gillar SG-1. :) 0 Citera
StenR Postad 16 november 2008 Postad 16 november 2008 Här är en lista: http://www.scifihero.net/forums/index.php?showforum=291 Annars hittad jag en rätt cool fan film (trailer) på en originalfilm som ännu inte blivit gjord! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.