Danell Postad 13 november 2008 Postad 13 november 2008 Ska själv ner med en film i år, "Everything is poetry baby". Är det någon mer som ska dit i år? 0 Citera
MovieMaker Postad 13 november 2008 Postad 13 november 2008 Ska själv ner med en film i år, "Everything is poetry baby". Är det någon mer som ska dit i år? Önskar dig lycka till. Kan dessvärre inte ta bilen o köra tvärs över landet i år - tiden tillåter inte, men hoppas alla ni som ska dit får det riktigt trevligt. Ni får skriva lite här efteråt o göra mig avundsjuk (vilket jag iofs redan är) ^^ 0 Citera
Danell Postad 13 november 2008 Författare Postad 13 november 2008 Synd att du inte kommer. Vore kul o träffa några voodoofilmare när man ändå var där. 0 Citera
MovieMaker Postad 13 november 2008 Postad 13 november 2008 Synd att du inte kommer. Vore kul o träffa några voodoofilmare när man ändå var där. Man kan väl alltid hoppas att någon annan från voodoo bestämmer sig för att dyka upp i alla fall. Så slipper du känna dig ensam.. :P Nä, dags för mig att kolla på "Freddy vs Jason" nu ^^ Perfekt för en tråkig torsdagskväll.. "Everything is poetry baby" Damn, är de den filmen som ska visas. Kollade inte igenom första inlägget ordentligt sist. Läste en del om den på er blogg - den är man helt klart sugen på o se. Men nån annan gång kanske 0 Citera
Danell Postad 23 november 2008 Författare Postad 23 november 2008 Kom precis hem från Novemberfestivalen med en statuet för tredjepris i Mellanviktsklassen + pris för bästa originalmusik. Känner mig väldigt nöjd. Det hela var en väldigt rolig och inspirerande helg, även fast 66st amatörfilmer blir rätt mustigt. Men helt klart en lyckad tävling. Stort grattis till de sörsta vinnarna! 0 Citera
_nemo_ Postad 24 november 2008 Postad 24 november 2008 Kom precis hem från Novemberfestivalen med en statuet för tredjepris i Mellanviktsklassen + pris för bästa originalmusik. Känner mig väldigt nöjd. Det hela var en väldigt rolig och inspirerande helg, även fast 66st amatörfilmer blir rätt mustigt. Men helt klart en lyckad tävling. Stort grattis till de sörsta vinnarna! Congratz! :bire 0 Citera
MovieMaker Postad 24 november 2008 Postad 24 november 2008 Kom precis hem från Novemberfestivalen med en statuet för tredjepris i Mellanviktsklassen + pris för bästa originalmusik. Känner mig väldigt nöjd. Det hela var en väldigt rolig och inspirerande helg, även fast 66st amatörfilmer blir rätt mustigt. Men helt klart en lyckad tävling. Stort grattis till de sörsta vinnarna! Ja, ett grattis är nog på sin plats här.. Grattis! 0 Citera
Danell Postad 24 november 2008 Författare Postad 24 november 2008 Tack så mycket! Var jag den enda voodoofilmaren där nere? Tycker det borde vara nån mer av alla filmare som hänger här. 0 Citera
MovieMaker Postad 24 november 2008 Postad 24 november 2008 Tack så mycket! Var jag den enda voodoofilmaren där nere? Tycker det borde vara nån mer av alla filmare som hänger här. De är bra, ge oss andra skuldkänslor bara.. ^^ 0 Citera
Bante Postad 25 november 2008 Postad 25 november 2008 Vi var där! Jag gillade fotot i er film skarpt, förstår inte varför ni inte vann bästa foto, it was gorgeous! :) 0 Citera
Danell Postad 26 november 2008 Författare Postad 26 november 2008 Tack så mycket, det ska jag förmedla till Hannes Krantz som fotade filmen! Ja jag hoppades faktiskt att Hannes skulle ta hem det priset, men det var kul att han fick för bästa musik i alla fall. 0 Citera
Cherry Postad 2 december 2008 Postad 2 december 2008 Ah, så kul! Finns det någon chans att man kommer kunna få se på filmen? 0 Citera
Cherry Postad 2 december 2008 Postad 2 december 2008 Kom precis hem från Novemberfestivalen med en statuet för tredjepris i Mellanviktsklassen + pris för bästa originalmusik. Känner mig väldigt nöjd. Det hela var en väldigt rolig och inspirerande helg, även fast 66st amatörfilmer blir rätt mustigt. Men helt klart en lyckad tävling. Stort grattis till de sörsta vinnarna! och grattis! 0 Citera
Danell Postad 2 december 2008 Författare Postad 2 december 2008 Ja den kommer så småningom komma ut på nätet, den ska bara göra klart festivalrundan först. Början av nästa år kan jag tänka mig. 0 Citera
Spiritual_Chaos Postad 16 januari 2009 Postad 16 januari 2009 Jag var där. var med på face2face och kom tvåa i tungvikt. Hade med två filmer, Drawn To You och Sista Dagen. Var kul. Men bor i Thn så inte så knepigt att ta mig dit :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.