moonis Postad 11 december 2008 Författare Postad 11 december 2008 Tycker du det låter intressant så sätt igång och skriv, det är väl på synopsisen om något folk kan komma med förslag eller kritik. 0 Citera
Steffe Postad 12 december 2008 Postad 12 december 2008 Ja det här låter ju intressant :D Men om det är för långt bort så vet jag inte.. 0 Citera
JoelNiklasson Postad 11 januari 2009 Postad 11 januari 2009 Om åldern inte avgör så vill jag vara med som skådespelare. Fast då måste jag ju spela ett barn :) Samma här! 0 Citera
Insaniac Postad 13 januari 2009 Postad 13 januari 2009 Komedin borde inte vara genren på filmen som ska göras. Komedi är det svåraste att göra av alla genrer så jag anser att ni borde avsätta tiden på nått annat. Drama film är inte att rekommendera för att alla "storfilmer" i Sverige som göras är otroligt tråkiga dramafilmer så den lär försvinna in i mängden. Polisfilmer finns det redan gott om och skräckfilm kommer bara fungera om idén är tillräckligt originell. 0 Citera
Oscar-Dimiriproffs Postad 28 februari 2009 Postad 28 februari 2009 tjenna om du behöver skådespelare till fimen så stäler vi gärna upp,vi är två killar som är 14 och älskar att jobba med film. konata gärna oss via e-post Oscars:Oscar-proffse_golf@hotmail.com dimitri:dimi3co@hotmail.com 0 Citera
MrFusion Postad 7 mars 2009 Postad 7 mars 2009 Tjena, tänkte lägga mig i lite grann ;) Funderade bara på om det inte kan vara vettigt att samla ihop de som är intresserade till ett "hörn" av Internet där man t.ex. kan samla dokument, timeline, få överblick över inblandade, dela ut uppgifter, brainstoming-chat m.m. Vet dock inte vad som är bäst. Linked-In (linkedin.com) är en ganska bra plattform, men det kanske finns nå'n som har bättre förslag. Själv är jag kompositör i grunden och hoppar gärna in i projektet när det börjar bli lite struktur på det hela. Är även intresserad av manusutveckling/brainstorming så småning om. /Nicolas AKA MrFusion http://www.myspace.com/nicolaslewentorp 0 Citera
sitting Postad 13 april 2009 Postad 13 april 2009 En komedi är ju bara rolig om personerna liksom kan sina roller och är bra skådespelare. Komedi låter svårast att göra också =/ men lycka till! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.