Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

I am legend inspirerad film och våran första seriösa:P Utspelar sig i staden Oxelösund som har satts i karantän efter att SSAB (järnverket) exploderade och släppte lös ett dödligt virus. Bara en var immun mot viruset...

Vi orkade inte vänta med att filma klart hela filmen så vi delade upp den. Här är första delen som är ca 4 min lång.

obs! välj "watch in high quality"

Postad

Gud va låååååångt han var tvungen att gå runt för att slutligen hamna... i sitt hem? Nä det var ingen behaglig "film"... Om fotot skulle vara exeptionellt vackert och inte överexponerat och ostadigt så skulle det nog gå hem! Men nu var det ju lite för mycket redan nämnda brister för att det öht skulle funka med den här låååååååååååååååååååånga vandringen...

Men creds till att ni lyckades fånga staden utan människor!

Ett litet plus iaf :)

Postad

Få se här: det första man såg när man startade videon var stavfel och bruten engelska. Efter det kom överexponering till den grad att man knappt såg vad bilden föreställde. Efter de första intrycken blev det till att bara hoppa lite i videon för att se om det kanske blev bättre eller hände något efter hand. Det gjorde det inte.

Postad

haha roligast på länge :P massa saker dock som blev lite fail dock.. t.ex. kulhålen på bilen ska nog inte försvinna i andra klippet efter att bilen blir sönder skjuten :D sedan så får ni klippa ljudet lite snyggare så de inte slutar tvärt i introt....men annars snygg intro o kul inslag med slagsmålen som blev lite mesiga :D

Postad

den var ju riktigt bra, fick en bra stämning. dock så hände inget speciellt i filmen och något som jag störde mig riktigt mycket på va faktiskt musiken, liksom inga snygga övergångar mellan låtarna. men keep up the good work! skulle va kul att se vad ni hittar på för mer grejer till filmen! =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...