ungfilm Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 Innan jag drar igång hela bortförklaringskarusellen får ni bilda eran egen uppfattning, kommentarer är alltid lika välkommna. Monster Svensson - 1 minut, WMV. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 hehe shit vad produktiv du är, det är bra ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller kommentera. emm..det var lite snabbt slut. jag återkommer med vidare kommentarer :) ps. snygga film/super 8? filter. vad har du använt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frax Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 har nu sett filmen, men ger inga komentarer, för jag hade inge ljud på jobbet så kunde inte höra det minsta lilla.... suck mitt ljudkort på jobbet har pajjat..... *S.U.C.K* kanske kollar den hemma å ger en seriösare komenter =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 helt ok för att vara en snabbt ihopsnickrad film och jag chansar på att det inte är ett så seriöst projekt, eller? Inget taskigt menat där :) Har dock alltid svårt att höra vad folk säger i dina filmer ungfilm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 Hej o tack för alla kommentarerna, förväntade mig inte att de skulle bli så många på så kort tid. Street, slutet är för snabbt jag vet, jag skulle igenkligen tagit bort lite av intervjuerna i början o på så sett gett mer tid till slutet, men det blev inte så.Den datorn jag brukar redigera på kraschades, förstördes, två dagar innan deadlinen så jag förlora en del material och fick börja från scratch, vilket innebar att jag fick hitta ett nytt redigeringsprogram. Windows Moviemaker 2, haha. Där är filmen redigerad, där gjorde jag filterna också. Fungerade förvånansvärt bra. lilla_farbrorn, ja ljud har alltid varit lite utav ett problem på den här tycker jag faktiskt att det är någorlunda okej, man får höja volymen på datorn / teven bara. Och nej det var inget seriöst projekt, utan mest flumm. Återkom gärna med kommentarer street och frax. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Hehehe ja den blev ju riktigt kul på slutet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted September 22, 2004 Author Share Posted September 22, 2004 :D Tack. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max lauritzen Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 Interviuerna känndes väldigt flummiga och gav inte mycket till filmen. Killen som ligger i soffan överspelar väldigt och man hör inte vad han säger. Om jag vore du skulle jag skippat interviuerna helt, eventuellt en interviu och då mer seriöst. Tex. med monstrets adoptivföräldrar. Handlingen är skruvad som den är och behöver inte flummas ut mer. Förrövrigt var filmen förvånandsvärt bra. Bra redigerat (framförallt för att vara moviemaker), bra filmad och en kul ide. Berättarösten hade bitvis en skön brittisk accent och jag accosierade genast till Monthy Phyton. Skicka den till Amatörfilm Stockholm så kanske vi visar den :) (se annonser) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted October 17, 2004 Author Share Posted October 17, 2004 Hela po´ngen med intervjuerna var att de skulle vara flummiga, fast det blev lite for mycket flumm. Om jag skulle fð chansen att gæra om det sð skulle jag gæra intervjuerna mycket mer seriæsare. Kul att du gillade berættarosten! Det var faktiskt jag som imitetade lite ðt John Cleese hðllet. Det gick inte sð bra som jag hade hoppats pð dock. Just nu jobbar jag med min andra minutfilm. Jag ær med i workshopen pð island, læs pð svt´s minis hemsida. Vi skall filma tidigt med crewet imorgon, sð jag skall snart ivæg och gð igenom koreografin med skðdisarna. Men det ær riktigt kul med den workshopen, om du fðr chansen att vara med pð nðt sðnt ta det. Fær det ´r helt underbart att sitta och brainstorma med fræmmande mænniskor i ett fræmmande land mitt i natten och sedan ha helt otroliga tillgðngar och mæjligheter att færverkliga sin vision. Tack fær kommentaren! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max lauritzen Posted October 18, 2004 Share Posted October 18, 2004 Jag hade faktiskt också skickat intresseanmälan till workshopen, men jag kom inte med. Hoppas minutfilmerna kommer upp på nån hemsida sen så man får se dom. Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniApan Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 grym =D, det var ballt att allt gick så fort tycker jag, 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted November 6, 2004 Share Posted November 6, 2004 tycker den var skön! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts