Joey Postad 2 oktober 2008 Postad 2 oktober 2008 Tjena jag har en liten fråga angående green/blue-screen. vilket är det bästa programmet att chroma i? För tillfället andvänder jag sony vegas men resultaten blir inte så bra. tacksam för svar! //Joey 0 Citera
Martin Öberg Postad 3 oktober 2008 Postad 3 oktober 2008 Hur har du filmat det, har du använt gott med ljus? Någon videobelysning på skärmen och motivet? För att få gott resultat så är det viktigt med ljuset. Men om du nu fixat det och inte får så bra resultat ändo så kan du ju köpa utav http://www.fxhome.com 's produkter. Runt nån tusing kostar det. Dom ska vara bra enligt många. Kolla efter CompositeLab Pro på deras hemsida. 0 Citera
Joey Postad 8 oktober 2008 Författare Postad 8 oktober 2008 ok tack för svaret! vilket program keyar du i? 0 Citera
Mega99 Postad 8 oktober 2008 Postad 8 oktober 2008 ok tack för svaret! vilket program keyar du i? *Insult removed by user* AE - After Effects 0 Citera
jonis Postad 10 oktober 2008 Postad 10 oktober 2008 Tjena jag har en liten fråga angående green/blue-screen. vilket är det bästa programmet att chroma i? För tillfället andvänder jag sony vegas men resultaten blir inte så bra. tacksam för svar! //Joey Hej jag har en fråga som handlar om samma sak, men jag undrar vilket gratis program jag skall välja om jag vill chroma (keya). Någon av dessa* Wax * Jashaka* Zwei-Stein eller något annat?? 0 Citera
Mega99 Postad 10 oktober 2008 Postad 10 oktober 2008 Hej jag har en fråga som handlar om samma sak, men jag undrar vilket gratis program jag skall välja om jag vill chroma (keya). Någon av dessa* Wax * Jashaka* Zwei-Stein eller något annat?? Adobe After Effects is da shit ;P 0 Citera
jonis Postad 11 oktober 2008 Postad 11 oktober 2008 Adobe After Effects is da shit ;P men Adobe After Effects kostar ju jag undrade vilket av gratis programmen Wax Jashaka Zwei-Stein, som är bäst eller om det finns något annat gratis program som är bättre? 0 Citera
Mega99 Postad 11 oktober 2008 Postad 11 oktober 2008 men Adobe After Effects kostar ju jag undrade vilket av gratis programmen Wax Jashaka Zwei-Stein, som är bäst eller om det finns något annat gratis program som är bättre? Men om de är gratis så prova själv? 0 Citera
Jak00b Postad 14 oktober 2008 Postad 14 oktober 2008 jag håller med om att vegas inte är bra på greenscreen effekt, klippet blir ju som mörkare än original. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.