Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Varför? Folk är otrevliga mot varandra och alla försöker vara bäst och profsigast förstör man inte då lite meningen med forumet? Man ska ju få hjälp av varandra och inte trakaseras och mobbas för att man är mer amatör än nån annan. Folk tror tydligen att man kan säga vad som helst över internet men hade kissat ner sig om det var öga mot öga är inte det fegt? Vad tycker ni?

Postad
Varför? Folk är otrevliga mot varandra och alla försöker vara bäst och profsigast förstör man inte då lite meningen med forumet? Man ska ju få hjälp av varandra och inte trakaseras och mobbas för att man är mer amatör än nån annan. Folk tror tydligen att man kan säga vad som helst över internet men hade kissat ner sig om det var öga mot öga är inte det fegt? Vad tycker ni?

Det verkar vara du som är inne på varenda tråd och skriva något ointressant

/nils

Postad
Det verkar vara du som är inne på varenda tråd och skriva något ointressant

/nils

Det är det här jag menar jag får inte säga vad jag tycker utan att ni ska vara tykna är inte det lite omoget att ni alltid måste ha rätt och inte kan erkänna?

Postad
Det är det här jag menar jag får inte säga vad jag tycker utan att ni ska vara tykna är inte det lite omoget att ni alltid måste ha rätt och inte kan erkänna?

Apropå omoget:

Du e en sån tönt som tror du är bäst på allt och bättre än alla skaffa ett liv!

hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postad

Vi (Jag i alla fall) baserar det vi (jag) skrivit på ren fakta :) Att komma och säga vi är elaka utan att ha alla kort i hand är ju lite trångsynt

Du bara försöker dig på personliga påhopp vilka jag inte tar åt mig alls av :)

Varför inte? För att jag inte varit elak helt enkelt.

Postad

Nu har du fått en varning. Du verkar inte höra hemma här.

Tror du sysslar med någonting helt annat än vi andra, kanske har tagit intryck av andra sajter.

Vi är hyggliga människor-inte elaka-delar med oss om kunskaper inom film.

/nils

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
  • Skapa nytt...