wallinho Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Jag och mina skolkamrater bestämmde oss för att göra en kort trailer innan studenten var kommen. Det här blev resultatet. Filmen spelade vi in under 2 lektioner och det ligger heller inga pengar bakom projektet. Vi har heller inte namngett den kommande filmen för att det inte kommer bli någon sådan så ni får nöja er med "trailer". Med på filmen är Marcus Wallin, Thomas Nilsson, Dennis Englund och Alexander Lovén. Hoppas ni gillar den! http://www.youtube.com/watch?v=m5QFrebXQDg 0 Citera
Film smurfen Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Jodå, vad kan man säga... Kändes mer som en kortfilm än en trailer. Eftersom man såg att han rökte, skjöt en snubbe, drog iväg liket, så känns det som om man har sett hela filmen. 0 Citera
Mega99 Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Kortfilm, definitivt- Och inte en bra sådan heller. 0 Citera
Martin Öberg Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Jag gillade den, snyggt vapen;). Men eh, gör en längre version utav den. Det jag inte gillade var att man inte fick se en ända typ blodscen om du förstår. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.