Terzy Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 - Title: Vuxna män leker bäst - Genre: Ospecificerad - Team: 3 personer - Tid: 1 Dag (med statisterna) - Planering: Dålig - Kamera: DvcPro 25 (Tyvärr ingen modell specifikation) - Betygsättning: 2/5 *Anledning: Vi gjorde klar produktionen och rädda det matrialet som gick. *Vissa Scener är jag nöjd med. *Vi fick nöja oss ibland med en tagning. *Monitorn gick sönder. *Mic i bild medvetna om det men valde att inte ta bort den, skulle packa och åka hem annars lätt att fixa i After Effects. * Filmade i full 16:9 Exporterade ut i 4:3 i stress - Slutsatts: Se till att välja skådisar som kommer när de lovar. Färdigt bildmanus även om det inte är min uppgift. - OBS: Rekomenderar inte att söka statister på statist.se Vi hade 5 som hoppade av dagarna innan vi skulle spela in. Därav fick vi ta in statister som inte kunde vara där länge alls. - Rollfördelning: Regisör: Lars Foto: Jonas (Jag) Ljud: Johan Ljus: Hade inte tid med denna. Redigering: Lars / Jonas (Jag) Protools/Ljud redigering: Johan OBS: Upptäkte nu att Vimeo har gjort att det är Sync fel! 0 Citera
thesnowboarders Postad 30 maj 2008 Postad 30 maj 2008 Den filmen tog 7min och 11 sek av min tid som var dem nog mest tråkiga 7 minutrarna jag upplevt. Vad är budskapet i filmen? 0 Citera
vilcans Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 Efter den strålande reklamen du gör för filmen blir man jättesugen på att se den. Inte. :-) 0 Citera
StenR Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 Filmen kan ju vara bra ändå, alla inspelningar har ju sina missöden... 0 Citera
vilcans Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 Men alltså, bara de här två sakerna gör ju att man inte blir så sugen precis: * Filmade i full 16:9 Exporterade ut i 4:3 i stress OBS: Upptäkte nu att Vimeo har gjort att det är Sync fel! 0 Citera
Jonis Film Postad 9 juli 2008 Postad 9 juli 2008 Jag tycker den var kul :D Skumm men rolig! Utan någon särskild handling. Härlig film! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.