jontekiruna Postad 28 maj 2008 Postad 28 maj 2008 Hejsan kolla min film när vi badar i luossavara :) http://www.youtube.com/watch?v=hRybQ5sAu5E Var den dålig ? var något bra ?? Vad borde jag tänka på nästa gång tex. vinklar klippning o.s.v Kamera: Panasonic gs 320 0 Citera
jontekiruna Postad 31 maj 2008 Författare Postad 31 maj 2008 joo men kanske inga proffisga hur skulle det annars kunna vara en film x) 0 Citera
rsh Postad 31 maj 2008 Postad 31 maj 2008 Vad är egentligen film? Allt som fångats med videokamera? Räcker det med att det är någon form av rörelse? Behöver den ha manus? Skådespelare? Handling? Dialog? En regissör? Vad är då denna "film"? Zapruderfilm? Jag har ingen aning, någon annan vet säkert. Klippet känns bara tråkigt, tidsstjälande... som kanske passar bättre på youtube för att visa sina vänner och grannar, än på ett filmforum. Gör ett nytt försök och visa upp. :) 0 Citera
Kim-O Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 Ja, asså för att göra någon form av film, så pratas det ju om att den ska ha en "röd tråd". Ja, denna hade ju inte det, den var mest som en dokumentation av när snubben badar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.