stängerniredan Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Okej det är inte den officiella videon utan mer som en idépitch. Det är min polares musik som jag ska göra en video åt och jag kom på temat "ett gammalt kvarglömt semesterband" jag letade upp lite videoklipp från oss på vår senaste resa för typ 3 år sedan där vi filmade lite med en sony digitalkamera. Jag tyckte det funkade fint för att presentera en idé med, dock var det för lite material/låten för lång:), det är mer känslan än detaljerna jag är ute efter att få kommentarer på. Ska i sommar föröska ta oss iväg till Las vegas/LA med lite riktig utrustning för att filma ihop den officiella. Vad tror ni, kan det passa? Gillar ni stuket? http://www.vimeo.com/925797 0 Quote
Rabies Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Ja jag gillar idén med att man ska skydda sej, även den sidoidén med att man ska va privat funkar fint! 0 Quote
stängerniredan Posted April 21, 2008 Author Posted April 21, 2008 Ja jag gillar idén med att man ska skydda sej, även den sidoidén med att man ska va privat funkar fint! tackar tackar!:) Du får gärna berätta lite hur du kom fram till att man ska va privat och skydda sig utifrån videon. Mvh/Erik 0 Quote
John Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Det han menar är att det inte går att se filmen då den är satt som privat på Vimeo... så ändra om det på filmens inställnngar så blir det nog bättre. Jag är intresserad av att titta. RABIES: Ibland funkar bara inte sarkasm...;) 0 Quote
stängerniredan Posted April 21, 2008 Author Posted April 21, 2008 Gahhh! Sarkasm funkar inte så tidigt på morgonen! Satt helt nyvaken och funderade på vad för djupa tankar han hade för att dra dom slutsatserna om filmen. HAHA Nu är videon upplåst i allafall! 0 Quote
Rabies Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Haha nä jag vet att det är speciellt svårt på internet;) 0 Quote
stängerniredan Posted April 21, 2008 Author Posted April 21, 2008 Ja det är det! Så nu har av avhandlat lite hur det kan gå med sarkasm mot en stackars nyvaken medborgare. Ett par kommentarer om filmen vore också trevligt! 0 Quote
Recommended Posts