Filip Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 Ville bara säga att jag tycker introt(förtexterna) till den nya "Marvel"- filmen "The Punisher", är GRYMT snyggt.. Konstigt bara att göra ett så snyggt intro till en så medelmåttig och ganska sunkig film... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 den verkar att vara bättre än den äldre versionen iallafall travolta ska ju vara med 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Om den är bättre eller sämre än den gamla låter jag vara osagt (för länge sedan jag såg den gamla), men Dolphan är fem gånger hårdare än Thomas Jane. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw33t Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 det som verkligen gör The Punisher till en medelmåttig film är den väldigt opassande musiken. Men jag håller med att det grafiska introt är snyggt, och väldigt kort på ett stiligt sätt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 19, 2004 Share Posted August 19, 2004 jag vart inte så imponerad av ettan så jag hoppas denna remake är bättre 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw33t Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Det är ingen remake. men dock baserad på en serietidning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted August 24, 2004 Author Share Posted August 24, 2004 och den är sunkig... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted August 27, 2004 Share Posted August 27, 2004 det är väl nästa samma som orginalet, frun dör och han blir mentalt störd :D och gör vendetta, han blir punisher. som den gamla, rätta mig om jag har fel. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted August 28, 2004 Author Share Posted August 28, 2004 jo visst är det så, men det är även typ det ända som händer... En sak som är lite ok är när Travolta skickar ryssen på honnom 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts