Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Underlig.

Två saker som störde mig.

1. Sepakerrösten, otroligt fånig -ta bort den helt, folk kan läsa..

2. När jag ser texten "två Gangsters" förväntar jag mig att se två gangsters (eller busungar) i nästa klipp , inte några ryggar på avstånd på en skolgård (Du kunde lika gärna visat en burk marmelad)

Postad
Den här trailern gjorde jag på typ 5min så den e lite slarvigt klippt. och de blev något fel när jag la ut den på vimeo så den blev 4:3.

Man blir ju jättesugen på att se din trailer när du gör sån sprudlande reklam för den! Not! :-)

Postad
Den här trailern gjorde jag på typ 5min så den e lite slarvigt klippt men kolla gärna på den:) . .

Ja du har ju känsla för hur klippen skall sitta i alla fall. Skönt glid. Passande musik, Btw vart kommer den ifrån?

Ang speaker röst. Om man saknar bas i rösten kan man alltid byta spår...Vill man prata allvar så kan man istället låta upprörd eller ironsik eller nåt. När en ljus röst läser samma manus som en skriven för en mörk röst...Mm...Då blir det konstigt. Okej nu skall jag sluta låta viktigt. För jag vet egentligen inte vad jag pratar om.

Snygg hur som helst :-)

Postad

musiken ska du ha sjukt mycket creed för. den var fantastisk. ang klippningen och fotot så finns det väl en del att förbättra.

for example.

skaffa ett stativ

som du själv sa i första inlägget. lite slarvigt och hastigt klippt

Abbe

Postad
Tack för att ni tkr om musiken :) . Jag har ett stativ, men det är från 70talet och det funkar inte att vrida på toppen :( .

HAHA ok a det förklarar ju en del. Du kanske kan köpa ett nytt för pengarna du kommer käna på din musik :p den ä as bra

Abbe

Postad
Hej, det tar ungefär 2 timmar från att jag ska komma på en melodi, spela in och mixa. Så jag tar 50kr timmen så det blir 100kr.

Då har jag lite jobb åt dig, hoppas du är inresserad, jag skickar ett Pm och förklarar mer.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...