premierepro Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Den här trailern gjorde jag på typ 5min så den e lite slarvigt klippt men kolla gärna på den:) . . 0 Citera
Team_fagott Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Underlig. Två saker som störde mig. 1. Sepakerrösten, otroligt fånig -ta bort den helt, folk kan läsa.. 2. När jag ser texten "två Gangsters" förväntar jag mig att se två gangsters (eller busungar) i nästa klipp , inte några ryggar på avstånd på en skolgård (Du kunde lika gärna visat en burk marmelad) 0 Citera
premierepro Postad 12 april 2008 Författare Postad 12 april 2008 Rösten är nerpitchad så att den ska låta mörkare o vi började filma filmen igår så jag tog dom klipp vi hade o klippte ihop dom så drf e allt lite underligt. 0 Citera
Team_fagott Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 He. Jo jag hörde det. Ser fram emot att se mer. Lycka till! 0 Citera
vilcans Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Den här trailern gjorde jag på typ 5min så den e lite slarvigt klippt. och de blev något fel när jag la ut den på vimeo så den blev 4:3. Man blir ju jättesugen på att se din trailer när du gör sån sprudlande reklam för den! Not! :-) 0 Citera
thesnowboarders Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Jävlar asså! Denna kommer ligga höst upp på bio toppen när den kommer ut på vita duken ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Jag tycker att den helt klart verkar vara i klass med göta kanal 2, så varför inte. 0 Citera
JRvideo Postad 13 april 2008 Postad 13 april 2008 Den här trailern gjorde jag på typ 5min så den e lite slarvigt klippt men kolla gärna på den:) . . Ja du har ju känsla för hur klippen skall sitta i alla fall. Skönt glid. Passande musik, Btw vart kommer den ifrån? Ang speaker röst. Om man saknar bas i rösten kan man alltid byta spår...Vill man prata allvar så kan man istället låta upprörd eller ironsik eller nåt. När en ljus röst läser samma manus som en skriven för en mörk röst...Mm...Då blir det konstigt. Okej nu skall jag sluta låta viktigt. För jag vet egentligen inte vad jag pratar om. Snygg hur som helst :-) 0 Citera
premierepro Postad 13 april 2008 Författare Postad 13 april 2008 Musiken har jag gjort själv :) o tackar för att ni har kommenterat! 0 Citera
JRvideo Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 Musiken har jag gjort själv :) o tackar för att ni har kommenterat! Vad är det för musik...alltså, har du komponerat den själv? Spelar du piano? 0 Citera
JRvideo Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 Musiken har jag gjort själv :) o tackar för att ni har kommenterat! Vad är det för musik...alltså, har du komponerat den själv? Spelar du piano? 0 Citera
premierepro Postad 14 april 2008 Författare Postad 14 april 2008 Jag har komponerat och spelat in den o jag kan spela piano o massa andra instrument me :) 0 Citera
JRvideo Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 Hur mycket pröjs tar du för att komponera ihop en liknande slinga typ 2 minuter....Piano....miljö musik.... 0 Citera
premierepro Postad 14 april 2008 Författare Postad 14 april 2008 Hej, det tar ungefär 2 timmar från att jag ska komma på en melodi, spela in och mixa. Så jag tar 50kr timmen så det blir 100kr. 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 musiken ska du ha sjukt mycket creed för. den var fantastisk. ang klippningen och fotot så finns det väl en del att förbättra. for example. skaffa ett stativ som du själv sa i första inlägget. lite slarvigt och hastigt klippt Abbe 0 Citera
premierepro Postad 14 april 2008 Författare Postad 14 april 2008 Tack för att ni tkr om musiken :) . Jag har ett stativ, men det är från 70talet och det funkar inte att vrida på toppen :( . 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 14 april 2008 Postad 14 april 2008 Tack för att ni tkr om musiken :) . Jag har ett stativ, men det är från 70talet och det funkar inte att vrida på toppen :( . HAHA ok a det förklarar ju en del. Du kanske kan köpa ett nytt för pengarna du kommer käna på din musik :p den ä as bra Abbe 0 Citera
JRvideo Postad 15 april 2008 Postad 15 april 2008 Hej, det tar ungefär 2 timmar från att jag ska komma på en melodi, spela in och mixa. Så jag tar 50kr timmen så det blir 100kr. Då har jag lite jobb åt dig, hoppas du är inresserad, jag skickar ett Pm och förklarar mer. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.