Rabies Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 midget kung fu måste jag se. jag älskar midgets och fattar inte varför man inte gör mer filmer med midgets. alla filmer borde ha en midget-version, så om man inte gillar en film så kan man alltid kolla på midget-versionen av den och då kommer man automatiskt älska den, tänk bara en midget-version av 300, det är ren och skär underhållning. Nu gav jag bort en riktigt bra businessidé för den som vill tjäna cash 0 Citera
_nemo_ Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 midget kung fu måste jag se. jag älskar midgets och fattar inte varför man inte gör mer filmer med midgets. alla filmer borde ha en midget-version, så om man inte gillar en film så kan man alltid kolla på midget-versionen av den och då kommer man automatiskt älska den, tänk bara en midget-version av 300, det är ren och skär underhållning. Nu gav jag bort en riktigt bra businessidé för den som vill tjäna cash Ååååh, bästa idén. Jag längtar till midget-versionen av Predator (självklart ska själva predatorn också spelas av en dvärg, fast gärna samma storlek på hjälmen som originalet, haha). Helst ska de ha pipiga röster också. EDIT: Ett gammalt klipp jag alltid älskat, är det från midget kung fu? Isåfall MÅSTE jag se den. 0 Citera
Rabies Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 Det där e väl Weng Weng, finns massa klipp på youtube Mina favoriter är Midget fight on Jerry Springer och midget bullfighter, och även den med en midget som blir tagen av polisen för att han gör en massa konster på gatan, så ser polisen till att han får jobb, skitbra, jag hade den som länk ett tag men sen tog dom bort den:( 0 Citera
_nemo_ Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 haha, tack rabies. Weng weng alltså. Hmm, efter lite forskning så ska jag nu se till att skaffa "For your height only" och "Impossible Kid". Fyfan va rolig scenen från impossible kid var, den när han spöar massa karatenissar inkl en tjej. 0 Citera
Rabies Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 Han e rätt skön asså men han e inte en sån klassisk midget som bara e bra på att göra konster, han e lite för smidig för min smak, midgets ska va lite klumpiga och liksom wobbla fram när dom springer 0 Citera
Eibon Postad 22 april 2008 Postad 22 april 2008 haha, tack rabies. Weng weng alltså. Hmm, efter lite forskning så ska jag nu se till att skaffa "For your height only" och "Impossible Kid". Fyfan va rolig scenen från impossible kid var, den när han spöar massa karatenissar inkl en tjej. båda filmerna är fantastiska, med impossible kid som vinnare med en hårsmån. några lysande ögonblick: *weng weng hoppar över en ravin med sin barnmotorcykel *slutfighten i height *sexscenen i height (brrrr) *weng weng blir utkastad från interpol möte *weng weng flyger jetpack *weng wengs krokbentricks det är outtömliga källor av lycka, filmer man kan hitta nytt i varje gång. height är doubledisc med challenge of the tiger som också är underhållande till max, innehåller tidernas bästa dubbning på en hund i början, håll utkik. impossible kid finns i 50 kung fu pack, tror inte den finns på dvd annars. där får du med ett par bra till filmer (1 godfrey ho iallafall)...typ 5/50 som håller toppklass resten är rätt sämst. 0 Citera
Eibon Postad 22 april 2008 Postad 22 april 2008 "Manos - Hands of Fate" Tarantino äger enda kända 35mm kopian som överlevt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.