Gå till innehåll

Blod, kroppsdelar m.m


Splatter

Recommended Posts

Man tackar :)

 

Nu vet jag hur blod ska fixas. Hittade en del användbara saker på Buttericks också, men jag vet fortfarande inte vart man kan få tag på t.ex avsågade armar, ögon, tungor och liknande. Om någon vet så hojta till :)

 

// Splatter

Länk till kommentar
Share on other sites

Mjo, såg faktiskt den länken i en annan tråd. Exakt den sortens sida jag letar efter, fast svensk. Kan sträcka mig till skandinavisk men vill helst inte beställa saker från utlandet =\

 

Om du vet om någon liknande svensk/skandinavisk sida säg till :)

 

Tack för länken dock!

 

// Splatter

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Inför våran krigsfilm De Svenska Tigrarna har vi gjort en bortsprängd arm. Det var en rollspelsbutik i Stockholm (ska fråga vad den hette senare) som vi köpte en verklig latexhand ifrån. Sen så tog vi en tygpåse och fixade fast i handen och trädde en sönderklippt fältskjorta över med verkliga trasor längst ner.

 

Ska försöka ta mig till studion och hämta den så jag kan ta kort och visa er! ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tänkte mest på Fantasia i Stockholm. Det var där vi köpte en latexhand. Jag var inte där så jag vet inte om det bara var en kul grej som dom hade inne (då dom mest säljer svärd) eller om det finns en hel del kroppsdelar.

 

EDIT: Oj! Jag frågade min kompis vart han fått handen ifrån och han hade haft den från då han var liten. Så det är väl Mapont då som ni ska titta efter sånt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...