AndreSjöström Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 http://norrland.campus.luth.se/seastream_productions/Underground%20Racing%20Pite%E5%20-%20Teaser.wmv Högerklicka och spara mål som Min första redigering i Adobe, vill gärna höra era åsikter! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilhelm Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 Häftigt :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_BMC Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 nice men du ska nog inte andvända så mycket material som är förstört 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreSjöström Posted August 2, 2004 Author Share Posted August 2, 2004 Du menar att jag har använt mycket matrial som kommer visas i filmen? Och på så sätt förstört det? Eller? Vill gärna höra lite negativt som hjälper mig på vägen att bli bättre! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsaen Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 riktigt fräsig Tumme upp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Grym! Förstört? Hittade inte så mycket som en pixelering, var skulle det vara knas? Förutom att jag tyckte namnen flimrade förbi för snabbt så var jag väldigt förtjust! Varför inte testa att behålla hastigheten men låta dom stanna kvar en stund medans nästa namn tonar in under? Har du en 3-4 namn samtidigt med ett kort intervall så hinner man se dom bättre utan att tappa tempo! Pax Vobiscum! Christian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Snyggt jobbat! När kommer hela filmen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreSjöström Posted August 4, 2004 Author Share Posted August 4, 2004 Tack så mycket! Filmen, om du tittade efteråt så såg du kanske att den kom efter sommaren ;) Det är pågrund att vi är kamera lösa för tillfället, men troligtvis kommer en bättre inhandlas och även ett vidvinkelobjektiv! Jo, jag har märkt det nu efteråt. Tanker var som du berättade men föll bort någonstans på vägen. Ingen annan som har nån åsikt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 [citat=AndreSjöström]Tack så mycket! Filmen, om du tittade efteråt så såg du kanske att den kom efter sommaren ;) citat] Nu när du säger det. Jag kollade några filmer på raken. Sen glömde jag bort det. Ställer mej i skamvrån ett tag. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted August 5, 2004 Share Posted August 5, 2004 Hur gick det för killen på båren? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreSjöström Posted August 5, 2004 Author Share Posted August 5, 2004 haha, det kan jag juh inte avslöjja nu ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted August 5, 2004 Share Posted August 5, 2004 antar att det gick bra eftersom du garvar.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted August 6, 2004 Share Posted August 6, 2004 Hää, skadeglädjen är den enda sanna glädjen! ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tekei Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Snygg :) Har tyvär inte mycket mer att tillägga... Är det långt kvar tills hela filmen kommer? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts