Heffa Postad 28 februari 2008 Postad 28 februari 2008 Tjenare! Jag undrar hur man klistrar in ett ansikte in på ett annans ansikte? Helst ska det ju se någorlunda verklighetstroget ut, men det är inte ett måste. Helst gjort inom data. //A 0 Citera
Team_fagott Postad 28 februari 2008 Postad 28 februari 2008 en latexavjutning som sminkas upp av någon som kan smink 0 Citera
Eibon Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 ska de va southparkstil eller? klipp ut fejset och tracka det över det andra ansiktet flytta tråden dessutom :) 0 Citera
Team_fagott Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 ska de va southparkstil eller? klipp ut fejset och tracka det över det andra ansiktet flytta tråden dessutom :) Nej det ska det inte. då hade han inte postat under speicaleffekter. 0 Citera
Eibon Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 Tjenare! Jag undrar hur man klistrar in ett ansikte in på ett annans ansikte? Helst ska det ju se någorlunda verklighetstroget ut, men det är inte ett måste. Helst gjort inom data. //A Specialeffekter Fysiska specialeffekter som görs på inspelningsplatsen. Inte digitala effekter. 0 Citera
Heffa Postad 2 mars 2008 Författare Postad 2 mars 2008 Tjenare! Jag undrar hur man klistrar in ett ansikte in på ett annans ansikte? Helst ska det ju se någorlunda verklighetstroget ut, men det är inte ett måste. //A 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.