Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Teaser till den uppkommande novellfilmen "MIFFOT". Hela filmens längd äro ca 30min.

kommer under mars månad.

http://www.gothenstudios.se/bilder/miffot.jpg

teaserns längd: 01:19 minuter.

kan ses på nedanstående länk:

http://www.vimeo.com/613331

[obs. materialet i teasern har ej gått igenom färgkorrigeringsfasen]

Postad

Filmen kan ha potential, även om jag inte gillade trailern, den saknade helt rytm. Sen håller jag med de andra om att namnet är undermåligt.

Sen om du lägger upp din film här, och får negativa kommentarer är det jävligt onödigt att käfta emot, man skriver ju sin åsikt för att hjälpa dig. Ingen som har lust att kolla dina filmer och ge dig feedback om du ska bli sur för minsta negativa kommentaren.

Postad

Vad jag menade med den lilla kommentaren var inget uppkäftigt... Det var inget angrepp. Saker och ting får namn utefter vad som passar till den, de får namnen utan påverkan av namn som kanske redan finns. Såsom han t.ex. heter oscar vilket tusentals av andra gjort innan, detta betyder inte att det är fel att han heter så. Miffot heter filmen, det råkar finnas en film som heter miffo, men titeln är ej den samma, har ej den samma mening som den andra och är absolut inget kopierande av den. Det var en ironisk antydning på hur liknande namn existerar, vilket det har gjort även förut massvis av gånger inom litteratur/film/musik, något jag antydde på just för att han menade mig ha kopierat titeln. Ursäktar för att jag skapade aggression, det var ej min mening att göra så.

Postad

hmm antingen är det komprimering, vimeo eller internet som spökar, inte märkt av något sådant i redigeringen.

fint omslag, kanske borde fixa om postern lite så den blir mer lik ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...