Mister Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Teaser till den uppkommande novellfilmen "MIFFOT". Hela filmens längd äro ca 30min. kommer under mars månad. http://www.gothenstudios.se/bilder/miffot.jpg teaserns längd: 01:19 minuter. kan ses på nedanstående länk: http://www.vimeo.com/613331 [obs. materialet i teasern har ej gått igenom färgkorrigeringsfasen] 0 Citera
Nicke_92 Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 namnet känns lite väl likt filmen "MIFFO" :p 0 Citera
thesnowboarders Postad 23 februari 2008 Postad 23 februari 2008 Sämsta namnet ever -_- kopierat från filmen "miffo" 0 Citera
Mister Postad 23 februari 2008 Författare Postad 23 februari 2008 Sämsta namnet ever -_- kopierat från filmen "miffo" Ditt namn är kopierat från Oscar Wilde.... 0 Citera
thesnowboarders Postad 23 februari 2008 Postad 23 februari 2008 Ditt namn är kopierat från Oscar Wilde.... Inte äns min film :P Det var min kompis som snodde det. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 februari 2008 Postad 24 februari 2008 Ditt namn är kopierat från Oscar Wilde.... käfta inte emot, det är bara onödigt. Ska se din film nu bara för att du ska få lite vettiga kommentarer. 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 februari 2008 Postad 24 februari 2008 Mer övergångar emellan tack... och deinterlac:a den också. 0 Citera
Octavianus Postad 24 februari 2008 Postad 24 februari 2008 Filmen kan ha potential, även om jag inte gillade trailern, den saknade helt rytm. Sen håller jag med de andra om att namnet är undermåligt. Sen om du lägger upp din film här, och får negativa kommentarer är det jävligt onödigt att käfta emot, man skriver ju sin åsikt för att hjälpa dig. Ingen som har lust att kolla dina filmer och ge dig feedback om du ska bli sur för minsta negativa kommentaren. 0 Citera
Mister Postad 24 februari 2008 Författare Postad 24 februari 2008 Vad jag menade med den lilla kommentaren var inget uppkäftigt... Det var inget angrepp. Saker och ting får namn utefter vad som passar till den, de får namnen utan påverkan av namn som kanske redan finns. Såsom han t.ex. heter oscar vilket tusentals av andra gjort innan, detta betyder inte att det är fel att han heter så. Miffot heter filmen, det råkar finnas en film som heter miffo, men titeln är ej den samma, har ej den samma mening som den andra och är absolut inget kopierande av den. Det var en ironisk antydning på hur liknande namn existerar, vilket det har gjort även förut massvis av gånger inom litteratur/film/musik, något jag antydde på just för att han menade mig ha kopierat titeln. Ursäktar för att jag skapade aggression, det var ej min mening att göra så. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 24 februari 2008 Postad 24 februari 2008 Omslaget till MIFFO: http://www.vujer.com/material/filmer/miffo(2003).jpg Rätt likt om du frågar mig. ;) Vad har hänt med ljudet? I mina lurar svänger balansen från höger till vänster hela tiden.. extremt jobbigt. 0 Citera
Mister Postad 24 februari 2008 Författare Postad 24 februari 2008 hmm antingen är det komprimering, vimeo eller internet som spökar, inte märkt av något sådant i redigeringen. fint omslag, kanske borde fixa om postern lite så den blir mer lik ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.