JRvideo Postad 18 februari 2008 Postad 18 februari 2008 Någon som vet om det blir någon Sci fi mässa eller liknande i år? Var på den i sollentuna typ 2006, jättekul, vill köpa mer saker.' Tack på förhand 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 19 februari 2008 Postad 19 februari 2008 Det enda jag vet är att i Örnsköldsvik kommer det att anordnas ett Star Wars museum juli - september månad. Där det bl.a. ska finnas en x-wing (eller var det y-ving eller vilken det var) bland annat, Darth Vader ska gå omkring och det känns väldigt häftigt :) 0 Citera
JRvideo Postad 20 februari 2008 Författare Postad 20 februari 2008 Tack för svaren! Ska kolla länken 0 Citera
jonkanon Postad 20 februari 2008 Postad 20 februari 2008 Tja, eftersom det bara bli dryga 30-mil enkel väg omväg till utställningen så låter det som en dagsutflykt :) Tack för tipset, gäller bara att gå när inte semestern är igång, men frågan är då när jag ska gå? När jag jobbar... muuuuuhhhaaaahaaa 0 Citera
JRvideo Postad 21 februari 2008 Författare Postad 21 februari 2008 Tja, eftersom det bara bli dryga 30-mil enkel väg omväg till utställningen så låter det som en dagsutflykt :) Tack för tipset, gäller bara att gå när inte semestern är igång, men frågan är då när jag ska gå? När jag jobbar... muuuuuhhhaaaahaaa Den som har mest prylar när han dör vinner :-) 0 Citera
thesnowboarders Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 Det kommer bli sci fi mässa i Svenska mässan i Göteborg bredvid Liseberg, det står i alla tidningar. 0 Citera
JRvideo Postad 21 februari 2008 Författare Postad 21 februari 2008 Det kommer bli sci fi mässa i Svenska mässan i Göteborg bredvid Liseberg, det står i alla tidningar. När??? 0 Citera
thesnowboarders Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 När??? kolla på http://www.justfuckinggoogleit.com 0 Citera
JRvideo Postad 22 februari 2008 Författare Postad 22 februari 2008 kolla på http://www.justfuckinggoogleit.com Den är gammal :-) 0 Citera
JRvideo Postad 22 februari 2008 Författare Postad 22 februari 2008 Det kommer bli sci fi mässa i Svenska mässan i Göteborg bredvid Liseberg, det står i alla tidningar. http://www.svenskamässan.se/index.asp?section=kalender Hittar inget i mässprogrammet, diver du med mig? ....det står i alla tidningar........öh....nej..... 0 Citera
_nemo_ Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 När??? Kollade du ens länken jag posta tidigare? Eriksbergshallen - Göteborg, 1 - 2 mars 2008 Mässan brukar komma en gång per år och sthlm, göteborg och malmö är de städerna som turas om att hålla den. Jag har varit där en gång, i Sollentuna, kommer inte ihåg vilket år det var, men Andy Serkis och DArth Maul (Ray Park?) var där iaf. 0 Citera
jonkanon Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Man kanske skulle traska ner dit, för dit är det baske mig bara frågan om stenkast :) 0 Citera
_nemo_ Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Man kanske skulle traska ner dit, för dit är det baske mig bara frågan om stenkast :) Det tycker jag att du ska göra, OM jag skulle ha vägarna förbi så slår jag en signal =) Lance Henriksen är lockande. Fast främst är det alla coola filmprylar man kan kolla och köpa som är roligast. 0 Citera
jonkanon Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Det tycker jag att du ska göra, OM jag skulle ha vägarna förbi så slår jag en signal =) Lance Henriksen är lockande. Fast främst är det alla coola filmprylar man kan kolla och köpa som är roligast. Do that! :) 0 Citera
JRvideo Postad 25 februari 2008 Författare Postad 25 februari 2008 Kollade du ens länken jag posta tidigare? Eriksbergshallen - Göteborg, 1 - 2 mars 2008 Mässan brukar komma en gång per år och sthlm, göteborg och malmö är de städerna som turas om att hålla den. Jag har varit där en gång, i Sollentuna, kommer inte ihåg vilket år det var, men Andy Serkis och DArth Maul (Ray Park?) var där iaf. Hej Nemo Jo klart jag kollade länken, men "thesnowboarder" skrev att det skulle bli en mässa på Svenska mässan. Länken du poastade angav eriksberghallen det är väl en annnan mässhall och inte svenska mässan? 0 Citera
JRvideo Postad 25 februari 2008 Författare Postad 25 februari 2008 Hur som helst det finns säkert massa balla saker att köpa. Undrar till ex vad Witchknugens hjälm går på....Skulle vara rolig att ha :-) Är lite sugen på svärd oxå. Sisst köpte jag Glamdril och Anduril eller vad de heter. Gandalf och Aragorns svärd replikor. Hyfsat gjorda och skarpslipade. Skulle gärna vilja ha ett romerskt gladiatorsvärd oxå....Typ Mr Maximus. Ingen som sett något om Transformers??? Letade igenom sidan som Nemo postade men hittade inget. Om någon vet något så får ni gärna posta. 0 Citera
JRvideo Postad 25 februari 2008 Författare Postad 25 februari 2008 Man kanske skulle traska ner dit, för dit är det baske mig bara frågan om stenkast :) Lyxigt :-) 0 Citera
_nemo_ Postad 25 februari 2008 Postad 25 februari 2008 Hej Nemo Jo klart jag kollade länken, men "thesnowboarder" skrev att det skulle bli en mässa på Svenska mässan. Länken du poastade angav eriksberghallen det är väl en annnan mässhall och inte svenska mässan? Ahaaaa, sorry =) 0 Citera
JRvideo Postad 25 februari 2008 Författare Postad 25 februari 2008 Ahaaaa, sorry =) Nemo Problemo kompis! :-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.