Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det enda jag vet är att i Örnsköldsvik kommer det att anordnas ett Star Wars museum juli - september månad. Där det bl.a. ska finnas en x-wing (eller var det y-ving eller vilken det var) bland annat, Darth Vader ska gå omkring och det känns väldigt häftigt :)

Postad

Tja, eftersom det bara bli dryga 30-mil enkel väg omväg till utställningen så låter det som en dagsutflykt :)

Tack för tipset, gäller bara att gå när inte semestern är igång, men frågan är då när jag ska gå? När jag jobbar... muuuuuhhhaaaahaaa

Postad
Tja, eftersom det bara bli dryga 30-mil enkel väg omväg till utställningen så låter det som en dagsutflykt :)

Tack för tipset, gäller bara att gå när inte semestern är igång, men frågan är då när jag ska gå? När jag jobbar... muuuuuhhhaaaahaaa

Den som har mest prylar när han dör vinner :-)

Postad
När???

Kollade du ens länken jag posta tidigare?

Eriksbergshallen - Göteborg, 1 - 2 mars 2008

Mässan brukar komma en gång per år och sthlm, göteborg och malmö är de städerna som turas om att hålla den. Jag har varit där en gång, i Sollentuna, kommer inte ihåg vilket år det var, men Andy Serkis och DArth Maul (Ray Park?) var där iaf.

Postad
Man kanske skulle traska ner dit, för dit är det baske mig bara frågan om stenkast :)

Det tycker jag att du ska göra, OM jag skulle ha vägarna förbi så slår jag en signal =) Lance Henriksen är lockande. Fast främst är det alla coola filmprylar man kan kolla och köpa som är roligast.

Postad
Det tycker jag att du ska göra, OM jag skulle ha vägarna förbi så slår jag en signal =) Lance Henriksen är lockande. Fast främst är det alla coola filmprylar man kan kolla och köpa som är roligast.

Do that! :)

Postad
Kollade du ens länken jag posta tidigare?

Eriksbergshallen - Göteborg, 1 - 2 mars 2008

Mässan brukar komma en gång per år och sthlm, göteborg och malmö är de städerna som turas om att hålla den. Jag har varit där en gång, i Sollentuna, kommer inte ihåg vilket år det var, men Andy Serkis och DArth Maul (Ray Park?) var där iaf.

Hej Nemo

Jo klart jag kollade länken, men "thesnowboarder" skrev att det skulle bli en mässa på Svenska mässan. Länken du poastade angav eriksberghallen det är väl en annnan mässhall och inte svenska mässan?

Postad

Hur som helst det finns säkert massa balla saker att köpa. Undrar till ex vad Witchknugens hjälm går på....Skulle vara rolig att ha :-)

Är lite sugen på svärd oxå. Sisst köpte jag Glamdril och Anduril eller vad de heter. Gandalf och Aragorns svärd replikor. Hyfsat gjorda och skarpslipade. Skulle gärna vilja ha ett romerskt gladiatorsvärd oxå....Typ Mr Maximus.

Ingen som sett något om Transformers??? Letade igenom sidan som Nemo postade men hittade inget. Om någon vet något så får ni gärna posta.

Postad
Hej Nemo

Jo klart jag kollade länken, men "thesnowboarder" skrev att det skulle bli en mässa på Svenska mässan. Länken du poastade angav eriksberghallen det är väl en annnan mässhall och inte svenska mässan?

Ahaaaa, sorry =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...